Δεκατέσσερα χρόνια συμπληρώνονται σε περίπου δύο μήνες από την ημέρα που οι μπουλντόζες ξεκίνησαν την κατεδάφιση του γηπέδου της ΑΕΚ. Ο διαπρύσιος κήρυκας του σχεδίου κατασκευής υπερσύγχρονου γηπέδου στη θέση τού Νίκος Γκούμας, ο Γιάννης Γρανίτσας, είχε κάνει ένα βασικό λάθος: στήριξε το μέλλον της κατασκευής πάνω σε πολιτικές υποσχέσεις.
Η υπόθεση έχει ψήγματα της πρόσφατης ιστορίας με τις τηλεοπτικές άδειες.
Ο νόμος που είχε ψηφιστεί και οι υποσχέσεις που δίνονταν από την πολιτική ηγεσία στον Γρανίτσα πως το έργο θα ολοκληρωθεί σε 18 μήνες έπεσαν πάνω στο τείχος του ΣτΕ.
Η άωρη σκέψη άφησε ξεσπιτωμένη την ΑΕΚ και συνάμα δημιούργησε έναν γόρδιο δεσμό στον οποίον μετέχουν σχεδόν οι πάντες. Από τον δήμαρχο που μοιράζει φυλλάδια και δίνει συνεντεύξεις Τύπου επιχειρηματολογώντας για τις θέσεις του δήμου, τους εκπροσώπους του ακροαριστερού χώρου που αύριο έχουν προγραμματίσει συλλαλητήριο κατά του γηπέδου και του Δημήτρη Μελισσανίδη ώς την Περιφέρεια και φυσικά την ίδια την ΑΕΚ. Καθείς από το μετερίζι του, υπερασπιζόμενος τις θέσεις του χωρίς τη χρήση της κοινής λογικής.
Ενα από τα επιχειρήματα που στηρίζει ο δήμαρχος τη σκληρή στάση του είναι η επιβάρυνση του ιστού της πόλης από τα αυτοκίνητα τις ημέρες των αγώνων. Τα διπλοπαρκαρισμένα αυτοκίνητα που κλείνουν καθημερινά τη Λεωφόρο Δεκελείας δεν αποτελούν πρόβλημα κύριε δήμαρχε;