«Φόρεσα το καλύτερο πουκάμισο και ανέβηκα στον λόφο της Ακροπόλεως, για δύο ώρες στις 3 Σεπτεμβρίου, για ολόκληρη την ημέρα στις 4 Σεπτεμβρίου» έγραφε ο Ζίγκμουντ Φρόιντ στη σύζυγό του Mάρθα για το ταξίδι του στην Αθήνα το 1904. Η επίσκεψή του στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, η έκθεση της ύπαρξής του στη γοητεία του αρχαίου ερειπίου, είχε μεγάλη συναισθηματική επίδραση στον βιεννέζο ψυχαναλυτή. Ο Φρόιντ μπροστά στον Παρθενώνα αναρωτήθηκε αν πραγματικά υπάρχουν όλα αυτά που έβλεπε γύρω του και αν ο ίδιος είχε κατορθώσει να τα αντικρίσει.
Στις 8 Μαρτίου του 2017, ο Τζέιμς Καλιάρντος, ελληνοαμερικανός μακιγέρ, θρυλικός διαμορφωτής εικόνων και τάσεων μόδας, συνεκδότης της επιδραστικής έκδοσης «Visionaire», επισκέφθηκε τη χώρα των προγόνων του δεύτερη φορά για επαγγελματικούς λόγους. Η πρώτη ήταν τον χειμώνα του 2004, όταν ήρθε στην Αθήνα ως ειδικός συνεργάτης της L’Oreal. Ο συνεργάτης της σεζόν για τη διεθνή εταιρεία καλλυντικών MAC πραγματοποίησε την ευχή του: στα γενέθλιά του βρέθηκε μεταξύ Μουσείου Ακρόπολης, Σουνίου και Επιδαύρου. Το χρονικό αυτών των σταθμών πήρε τη μορφή selfies στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, ανάμεσα σε στιγμιότυπα από το λανσάρισμα της συλλεκτικής συλλογής μακιγιάζ που δημιούργησε σε συνεργασία με τη MAC.
Γεννημένος από έλληνες γονείς στο Ντιτρόιτ, σπούδασε στη Νέα Υόρκη και στο Παρίσι Καλές Τέχνες και μπλέχτηκε με τα σύνεργα του μακιγιάζ τυχαία, μια νύχτα σε ένα κλαμπ της Νέας Υόρκης, έχοντας μακιγιάρει τις φίλες του που τον συνόδευαν και τράβηξαν το βλέμμα του φωτογράφου μόδας Στίβεν Μαϊζέλ. Στη συνέχεια, ο δρόμος του έκανε πολλές στάσεις στα ντεφιλέ μόδας του Παρισιού, στα στούντιο του Ρίτσαρντ Αβεντον και στις σελίδες της «Vogue», μέχρι να φτιάξει τις δικές του στα συλλεκτικά τεύχη του «Visionaire».
Τη δεκαετία του ’90 έζησε τη δημιουργική στιγμή της μόδας της Νέας Υόρκης ως συνεκδότης του περιοδικού τέχνης «Visionaire» μαζί με τους Στίβεν Γκαν και Τσετσίλια Ντιν. Οι τρεις τους το 1991 επένδυσαν τα εισοδήματά τους στην ιδέα να κάνουν ένα περιοδικό που κάθε τεύχος του θα είχε ως θέμα μια έννοια (Νερό, Αρωμα, Παιχνίδι, Γυναίκα, Φως). Ετσι το «Visionaire» άνοιξε ένα κεφάλαιο προς τη νέα, λιγόλογη, γενιά περιοδικών, που έγινε συνώνυμη με τον μινιμαλισμό των 90s, αφήνοντας τις φωτογραφίες να διηγηθούν τη σύγχρονη πραγματικότητα από τη δική τους πλευρά.
Ο ταλαντούχος επαγγελματίας των γρήγορων και άψογων χειρισμών του μαύρου αϊλάινερ για μεταμορφώσεις ματιών και του κονσίλερ που εκείνος τοποθετεί σε γωνίες και κοιλότητες του προσώπου, ώστε να αφαιρεί σκιές και ατέλειες, επιθυμούσε κάτι σπάνιο. Το δώρο γενεθλίων που έλαβε ήταν μια νύχτα με την Ακρόπολη. Η ιδιωτική περιπλάνηση-ξενάγηση του ίδιου και των καλεσμένων της εταιρείας καλλυντικών στις αίθουσες του μουσείου και το δείπνο στο εστιατόριο, με θέα το φωταγωγημένο αρχαίο μνημείο, ήταν σίγουρα ένα μεγάλο επίτευγμα που του χάρισε την επιβράβευση των θαυμαστών του στην κοινότητα του Instagram. Σε αντίθεση με τον Φρόιντ, ο Καλιάρντος ήταν μαυροντυμένος κατά το μινιμαλιστικό πρόσταγμα του στυλ.