Ο Σεμπάστιαν Φέτελ (Ferrari) πήρε με το καλημέρα και την έναρξη του πρωταθλήματος στη Φόρμουλα 1 την πρώτη νίκη στην πίστα του Αλμπερτ Παρκ, στην Αυστραλία. Η κόκκινη ομάδα δείχνει να επανέρχεται δυναμικά έπειτα από αρκετά χρόνια απραξίας, χάρη στο καλοστημένο μονοθέσιο της Σκουντερία στο οποίο οι τιφόζι ποντάρουν πολλά –oι Ιταλοί μετά τις δοκιμές εξέλιξης έχουν κάνει τεράστιο άλμα βελτίωσης και πλέον βλέπουν, όπως φανερώθηκε και στο χθεσινό γκραν πρι, ανταγωνιστικά τη Mercedes-Benz. Η χθεσινή νίκη του Σεμπάστιαν Φέτελ με το νέο μονοθέσιο της Ferrari και την τέταρτη θέση του ομόσταβλού του Κίμι Ραϊκόνεν χάρισε στη Ferrari 37 βαθμούς στο πρωτάθλημα κατασκευαστών και 33 στη Mercedes-Benz. Από χθες, ο Φερνάντο Αλόνσο δείχνει να έχει βρει τον ρυθμό του με το νέο μονοθέσιο της Ferrari, ενώ ο γερμανός πιλότος χρωστάει πολλά στους μηχανικούς του, μιας και η προετοιμασία της ομάδας του άρχισε το περασμένο καλοκαίρι. Ιστορικά, η Ferrari είχε να δει πρώτη θέση σε βάθρο από το γκραν πρι της Σιγκαπούρης το 2015, ενώ η ομάδα του Μαρανέλο είχε να πετύχει νίκη σε πρεμιέρα πρωταθλήματος από το 2010 όταν οι Φερνάντο Αλόνσο και Φελίπε Μάσα έκαναν το 1-2. «Περιμέναμε αυτή τη νίκη περίπου ενάμιση χρόνο! Ηταν κάτι πολύ συγκινητικό για εμάς το να ακουστεί ξανά ο ιταλικός εθνικός ύμνος στο βάθρο» ανέφερε ο Σέρζιο Μαρκιόνε, αφεντικό της Ferrari. Ο Μαρκιόνε δήλωσε ότι αυτή η νίκη οφείλεται μόνο στην ομαδική δουλειά. Επισημαίνει πάντως ότι σύντομα θα βρει τον ρυθμό του και ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο δεύτερος οδηγός της ιταλικής ομάδας που τερμάτισε στην τέταρτη θέση. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Λιούις Χάμιλτον (Mercedes-Benz) και την τριάδα συμπλήρωσε ο ομόσταβλός του Βάλτερι Μπότας, ο δεύτερος οδηγός της γερμανικής ομάδας που αντικατέστησε τον περσινό πρωταθλητή Νίκο Ρόσμπεργκ.
Εκνευρισμός στη Mercedes-Benz. Οι εύκολες νίκες για τη Mercedes-Benz μάλλον αποτελούν παρελθόν και πλέον στη γερμανική ομάδα από χθες υπάρχει εκνευρισμός. Είναι χαρακτηριστικό ότι το αφεντικό της περσινής πρωταθλήτριας χτύπησε δύο φορές το χέρι στο τραπέζι όταν είδε από τα μόνιτορ τον Σεμπάστιαν Φέτελ (Ferrari) να προσπερνάει τον Λιούις Χάμιλτον (Mercedes-Benz) στα πιτ στοπ. Πάντως, ο Χάμιλτον αποδίδει την απώλεια χρόνου στην έλλειψη πρόσφυσης και στα ελαστικά τα οποία έδειχναν σημάδια υπερθέρμανσης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με τον Χάμιλτον, να τον κρατήσει για αρκετό χρόνο πίσω από τον Μαξ Φερστάπεν (Red Bull) και τελικώς να αρκεστεί στη δεύτερη θέση.