Η Heineken και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στρέφουν στην Ελλάδα τους προβολείς του παγκόσμιου ενδιαφέροντος γύρω από τον τελικό του UEFA Champions League, και πιο συγκεκριμένα στη Μύκονο, με την πρωτοβουλία του Heineken Champions Voyage, μιας μεγάλης παγκόσμιας διοργάνωσης που θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας. Από φέτος, και για τα επόμενα τρία χρόνια, η Heineken, στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA, θα προσκαλεί εκλεκτούς καλεσμένους από όλο τον κόσμο να απολαύσουν τον μεγάλο τελικό εν πλω, στις ελληνικές θάλασσες, και να γνωρίσουν από κοντά τις μοναδικές ομορφιές της Μυκόνου. Η πρωτοβουλία αυτή, που αποτελεί άλλη μια ψήφο εμπιστοσύνης της HEINEKEN στην Ελλάδα, θα δημιουργήσει ακόμα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τη χώρα μας ως τουριστικό προορισμό, ενισχύοντας την προβολή της στο εξωτερικό και δημιουργώντας έτσι οφέλη για την ελληνική οικονομία, σε τοπικό αλλά και εθνικό επίπεδο.

Πιο συγκεκριμένα, το Heineken Champions Voyage θα φιλοξενήσει 500 τυχερούς από όλο τον κόσμο, καλώντας τους να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία. Σε ένα κρουαζιερόπλοιο, που θα σαλπάρει για τη Μύκονο, καταναλωτές, δημοσιογράφοι, αλλά και διεθνείς προσωπικότητες από το χώρο του ποδοσφαίρου θα δουν εν πλω τον τελικό του UEFA Champions League και θα περάσουν μαγευτικές στιγμές στο νησί των ανέμων, τη Μύκονο. Το Heineken Champions Voyage θα συνοδευτεί και από μία ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας σε περισσότερες από 50 χώρες, με πρωταγωνιστές την Ελλάδα και τη Μύκονο. Αντίστοιχα, οι προσκεκλημένοι, δημοσιογράφοι και καταναλωτές, θα δημιουργήσουν φωτογραφικό περιεχόμενο στα κοινωνικά δίκτυα που εκτιμάται ότι θα ξεπεράσει τις 100 εκατομμύρια αναφορές (impressions) , τόσο για την ενέργεια όσο και για τη χώρα μας.

Η φιλοξενία ενός τέτοιου γεγονότος, διεθνούς βεληνεκούς από τη Heineken® και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τη μεγαλύτερη εταιρεία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα μας για περισσότερα από 50 χρόνια, είναι μία ακόμη απόδειξη της αδιάκοπης και έμπρακτης προσπάθειάς της εταιρείας να παράγει αξία για τον τόπο μας. Αντίστοιχες πρωτοβουλίες των τελευταίων ετών αποτελούν η δυναμική υποστήριξη της νεανικής επιχειρηματικότητας και της καινοτομίας μέσα από την ενεργό συμμετοχή της Heineken στο Orange Grove, αλλά και η επένδυση στην υπεύθυνη κατανάλωση, με τις πρόσφατες σημαντικές καμπάνιες επικοινωνίας της εταιρείας. Επιπρόσθετα, η επιλογή της Ελλάδας, για την πραγματοποίηση μιας εκδήλωσης όπως είναι το Heineken Champions Voyage επιβεβαιώνει την εμπιστοσύνη της μητρικής εταιρείας HEINEKEN στην ελληνική αγορά και τη μακροπρόθεσμη στρατηγική επένδυση του Ομίλου στην Ελλάδα.

Ο κύριος Ζωούλλης Μηνά, Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ανέφερε σχετικά με την πρωτοβουλία της εταιρείας: «Κύριο μέλημα μας στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία όλα αυτά τα χρόνια είναι να υποστηρίζουμε τις δημιουργικές και καινοτόμες πλευρές της Ελλάδας και να δημιουργούμε δράσεις που οδηγούν στην ανάπτυξη. Εκτός από τις πρωτοβουλίες μας μέσα στη χώρα, ήρθε η στιγμή να στρέψουμε το παγκόσμιο ενδιαφέρον σε έναν από τους πιο σημαντικούς κλάδους της οικονομίας μας, τον τουρισμό. Μέσα από τη δύναμη του σήματος της Heineken διεθνώς, αλλά και της ακτινοβολίας της χορηγικής μας πλατφόρμας στο UEFA Champions League, τοποθετούμε την Ελλάδα στο επίκεντρο ενός παγκόσμιου γεγονότος, προβάλουμε την ελληνική κρουαζιέρα και αναδεικνύουμε τη χώρα μας ως έναν ακόμα πιο ελκυστικό προορισμό για όλους τους ταξιδιώτες. Πιστεύουμε στην Ελλάδα και αυτό το μοιραζόμαστε με τον κόσμο».

Το CHAMPIONS VOYAGE

Το Champions Voyage αποτελεί μια παγκόσμια διοργάνωση που μέχρι πρότινος λάμβανε χώρα στην Ίμπιζα της Ισπανίας με το όνομα IBIZA Final, και από φέτος μέχρι και το 2020 θα πραγματοποιείται στη χώρα μας. Περισσότεροι από 500 τυχεροί φίλοι του ποδοσφαίρου και της Heineken από όλο τον κόσμο θα επιβιβαστούν σε ένα κρουαζιερόπλοιο και θα παρακολουθήσουν εν πλω το τελικό του Champions League ενώ θα έχουν τη δυνατότητα να επισκεφθούν ένα από τα ομορφότερα ελληνικά νησιά μας, τη Μύκονο.