Μπέρδεμα
Στα καθήκοντα του διαιτητή συγκαταλέγεται και το τι χρώματα θα φέρουν οι φανέλες των ομάδων. Εδώ, όλα είναι ξεκάθαρα και απαιτείται να μην μπερδεύεται ο θεατής ή ο τηλεθεατής. Με άλλα λόγια, οι αποχρώσεις να μην είναι πάνω – κάτω ίδιες. Υπό αυτή την έννοια, ο ρέφερι Ευαγγέλου δεν τα μέτρησε καλά χθες το βράδυ στην Κέρκυρα. Γιατί δυσκολευόσουν να ξεχωρίσεις τους ποδοσφαιριστές της Κέρκυρας από εκείνους του Ολυμπιακού.
Ραντεβού για πλεονέκτημα
Κρίσιμο το αποψινό ματς του Παναθηναϊκού στο Τελ Αβίβ. Οχι γιατί η τωρινή ομάδα της Μακάμπι έχει σχέση με το συγκρότημα που σάρωνε τους τίτλους προ δεκαετιών, αλλά διότι οι Πράσινοι επιζητούν πάση θυσία τη νίκη ώστε να εξασφαλίσουν την τέταρτη θέση. Και όταν ο Παναθηναϊκός έχει αβαντάζ έδρας, η λεωφόρος πρόκρισης ανοίγει.
Λημνιός
Το φλερτ με τον ΠΑΟΚ ήταν γνωστό. Χθες, μάλλον έγινε ένα βήμα παραπάνω και ο νεαρός επιθετικός πλησιάζει στην Τούμπα. Το ματς του Ατρομήτου με τον Δικέφαλο ήταν μια αφορμή για παραπάνω κουβέντες, παράλληλα όμως προέκυψαν και γκρίνιες για τον τεχνικό Σα Πίντο που ομολόγησε ότι δυσκολεύεται να δώσει κίνητρο στους ποδοσφαιριστές του Ατρομήτου. Οταν μια ομάδα είναι αδιάφορη βαθμολογικά, όλα φαίνονται βουνό.
Αναδιάρθρωση
Θα έχουμε, λέει, αλλαγές τις προσεχείς σεζόν στα πρωταθλήματα με μειώσεις ομάδων και τα σχετικά. Τι σκέφτονται, όμως, οι άνθρωποι της Football League; Λέγεται λοιπόν ότι έχουν στο μυαλό το εξής πλάνο: να κάνουν δύο ομίλους με 10 ομάδες έκαστος και αυτό έχει διπλή ανάγνωση και αποτέλεσμα. Αφενός το πρωτάθλημα θα είναι ανταγωνιστικό και αφετέρου, με τον γεωγραφικό διαχωρισμό, θα περιοριστούν οι πολυέξοδες μετακινήσεις. Κάτι που μοιάζει το σημαντικότερο απ’ όλα, για να είμαστε ειλικρινείς.
Ο τελικός του Τσάμπιονς Λιγκ είναι ένα γεγονός που αναμφίβολα όλοι το περιμένουν με ανυπομονησία. Η Heineken, χορηγός της UEFA, διοργανώνει event μεσοπέλαγα και οι καλεσμένοι της (κυρίως προσωπικότητες του ποδοσφαίρου) προβλέπεται να παρακολουθήσουν το σπουδαίο ματς σε ένα κρουαζιερόπλοιο που θα έχει τελικό προορισμό τη Μύκονο. Ωραία, χωρίς αντίρρηση, διαφήμιση (και) για την Ελλάδα.