Ο όμιλος Volkswagen ετοιμάζεται να ρίξει στην αγορά τα επόμενα χρόνια τέσσερα ηλεκτρικά οχήματα, σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί παραδοσιακές εταιρείες του χώρου όπως είναι η Tesla.
Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, που πουλά μεταξύ άλλων οχήματα VW και Audi, υποστηρίζει ότι έχει καταφέρει να σημειώσει πολύ μεγάλη πρόοδο στη μείωση του κόστους παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων. Μέρος της εξέλιξης των οχημάτων αυτών έχει γίνει στην Κίνα, όπως είπε από τη Σαγκάη ο Κρίστιαν Σένγκερ, επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης ηλεκτρικών οχημάτων της VW. Ο Σένγκερ βρέθηκε στη Σαγκάη στο πλαίσιο την παρουσίασης νέου ηλεκτρικού μοντέλου της εταιρείας, του I.D. Crozz. Το μοντέλο αναμένεται να μπει στην παραγωγή το 2020.
Η ανάπτυξη ηλεκτρικών μοντέλων αποτελεί πολύ σημαντικό πυλώνα στο σχέδιο της VW να αντεπιτεθεί στις αγορές μετά το σκάνδαλο με τις αυξημένες εκπομπές ρύπων σε ορισμένα πετρελαιοκίνητα μοντέλα της. Η Κίνα, που είναι η μεγαλύτερη αγορά για τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, θα διαδραματίσει καίριο ρόλο στην προσπάθεια που κάνει ο κλάδος να αφήσει πίσω τις μηχανές εσωτερικής καύσης, όπως σημειώνει το Bloomberg. Στην προσέλκυση αυτοκινητοβιομηχανιών έχει συμβάλει και το Πεκίνο, που έχει θέσει αυστηρούς στόχους για μείωση της μόλυνσης και έχει δώσει ισχυρά κίνητρα για την ανάπτυξη και την κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η παγκόσμια αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθεί κατά 26% φέτος, φθάνοντας τα 950.000 οχήματα. Σήμερα, μια από τις εταιρείες με τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε ηλεκτρικά οχήματα είναι η Tesla, η οποία όμως δεν έχει ακόμη ανακοινώσει ισχυρά ετήσια κέρδη από τις συγκεκριμένες πωλήσεις. Το κόστος παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων εξακολουθεί να είναι πολύ υψηλό ώστε αυτά να είναι προσιτά στο ευρύ κοινό, όπου παραδοσιακά γίνονται και οι περισσότερες πωλήσεις.