H Ηοnda πρωτοπορεί και ανεβάζει τον πήχη στην τεχνολογία των κιβωτίων με το νέο 10τάχυτο κιβώτιο. Πρόκειται για ένα κιβώτιο το οποίο χρειάστηκε πάνω από τρία ολόκληρα χρόνια για την εξέλιξη του. Yπόσχεται ότι θα κάνει πολύ γρήγορες τις αλλαγές των σχέσεων, ενώ θα προσφέρει και οικονομία καυσίμου, σε σχέση με το εννιάρι κιβώτιο,που ήδη τοποθετείται στη γκάμα της.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν ότι το νέο κιβώτιο θα τοποθετηθεί μόνο στο πολυμορφικό Odyssey, ενώ όπως ανακοινώθηκε το νέο κιβώτιο δέκα σχέσεων δεν πρόκειται να αντικαταστήσει το 9τάχυτο σασμάν που έχει εξελίξει η ZF για λογαριασμό της Honda. Στο βασικό του κορμό το νέο κιβώτιο αποτελείται από τέσσερα γρανάζια, που είναι ευθυγραμμισμένα με τον στροφαλοφόρο άξονα αλλά και τριών στο σύνολο συμπλεκτών.
Το νέο δεκάρι κιβώτιο έχει τη δυνατότητα να διαχειριστεί ροπή έως και 370 Nm, ενώ το νέο γρανάζι που μεταφέρει την κίνηση στο διαφορικό, διαθέτει δόντια και στην εσωτερική του περίμετρο.