Προχωρά ο «γάμος» αρχαιοτήτων και μετρό στη Θεσσαλονίκη, αλλά όχι χωρίς δυσκολίες. Μετά το θρίλερ με τα εντυπωσιακά και μοναδικής σημασίας ευρήματα στον σταθμό Βενιζέλου – όπου το βυζαντινό σταυροδρόμι τελικά θα παραμείνει στη θέση του – την ίδια τύχη θα έχει και η μία από τις δυο ημικυκλικές μαρμαρόστρωτες πλατείες του 4ου αιώνα που αποκαλύφθηκαν στον σταθμό Αγίας Σοφίας. Εκείνη που βρίσκεται προς τη βόρεια είσοδο θα αναδειχθεί κατά χώρα, ενώ εκείνη της νότιας εισόδου θα αποσπασθεί και θα επανατοποθετηθεί σε γέφυρα που θα δημιουργηθεί σε βάθος 2,5 μ. από την επιφάνεια του δρόμου. Σε εκκρεμότητα ωστόσο παραμένει η τύχη ενός μέρους της περίφημης βυζαντινής λεωφόρου decumanus maximus, της οποίας τμήμα μήκους 72,8 μ. και πλάτους 7,5 είχε βρεθεί στο σημείο κι είχε αποξηλωθεί το 2012 για την κατασκευή υπόγειου αγωγού. Εκτοτε βρίσκεται αποθηκευμένη σε κιβώτια. Στον υπό κατασκευή σταθμό μπορούν να φιλοξενηθούν μόλις 33 μ. του δρόμου. Τον τελικό λόγο θα έχει ειδική ομάδα εργασίας που συστήθηκε επί τούτου και θα ασχοληθεί τόσο με τη δυνατότητα αξιοποίησης του συγκεκριμένου αλλά και των κινητών ευρημάτων.