Περισσότεροι από 700 εκατ. είναι πλέον οι χρήστες του Instagram όπως ανακοίνωσε το μέσο κοινωνικής δικτύωσης το οποίο ανήκει στο facebook.
Οι λάτρεις των φωτογραφιών – χρήστες του Instagram αυξήθηκαν κατά 100 εκατ. από τον Δεκέμβριο και κατά 200 εκατ. από τον Ιούνιο του 2016, με τον ιστότοπο να δέχεται ώθηση από τις νέες λειτουργίες που εφαρμόζει τους τελευταίους μήνες, όπως τα Instagram stories.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρείας ερευνών eMarketer, τα διαφημιστικά έσοδα του Instagram αναμένεται να φτάσουν φέτος στα 3,2 δισ. δολάρια.
Υπενθυμίζεται, ότι το δίκτυο είχε εξαγορασθεί αντί 1 δισ. δολαρίων από το facebook το 2012, όταν τότε είχε μόλις 30 εκατ. χρήστες.
Συγκριτικά, το facebook σήμερα έχει περίπου 1,9 δισ. μηνιαίους ενεργούς χρήστες, ενώ το τwitter ανακοίνωσε ότι οι ενεργοί μηνιαίοι χρήστες του έφθασαν τα 328 εκατ., 6% περισσότεροι σε σχέση με πέρυσι. Ωστόσο, η εταιρεία ανακοίνωσε μείωση 8% στα έσοδα πρώτου τριμήνου του 2017, τα οποία διαμορφώθηκαν στα 548 εκατ. δολάρια, με την καθαρή ζημιά της να φτάνει τα 62 εκατ.
Το twitter προκειμένου να αυξήσει τα έσοδά του εισέρχεται στο παιχνίδι της διαδικτυακής τηλεόρασης, ανακοινώνοντας ότι θα μεταδίδει αγώνες, συναυλίες και ειδησεογραφικές εκπομπές.
Στη διάρκεια κάθε σεζόν θα μεταδίδονται 20 αγώνες γυναικείου μπάσκετ, ενώ το πρακτορείο Bloomberg θα έχει την παραγωγή ενός ειδησεογραφικού καναλιού για λογαριασμό του twitter που θα εκπέμπει όλο το 24ωρο. Ακόμη, στο οπλοστάσιο προστίθενται ορισμένες συναυλίες μέσω της διοργανώτριας εταιρείας Live Nation αλλά και πρωινές εκπομπές του ιστότοπου Buzzfeed. Επιπλέον, θα υπάρχει συνεργασία με το μπλογκ τεχνολογίας The Verge που θα παρουσιάζει καινούργια γκάτζετ.