«Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που ήμουν υποψήφιος. Την πρώτη ήμουν το 2014 για το «Ρωμαίος και Ιουλιέτα για 2»,οπότε αυτή η νέα υποψηφιότητα ήταν κάπως σαν ένα χτύπημα στην πλάτη. Σαν κάποιος να σου λέει “καλά τα πας, ο δρόμος που διαλέγεις είναι καλός”. Ετσι το αισθάνομαι και το αντιμετωπίζω λίγο σαν παιδί που χαίρεται που θα κερδίσει το βραβείο». Μέσα από αυτήν την αισιόδοξη όσο και προσγειωμένη σκοπιά είδε ο Κωνσταντίνος Μπιμπής –μιλώντας στο «Νσυν» –τη διάκρισή του στα φετινά θεατρικά βραβεία Χορν. Ο νεαρός ηθοποιός ήταν το κεντρικό πρόσωπο της χθεσινοβραδινής 17ης απονομής του θεσμού, παίρνοντας στα χέρια του την καρφίτσα του Δημήτρη Χορν από τον περσινό νικητή Αργύρη Πανταζάρα για την ερμηνεία του στο έργο «Το δέντρο του Οιδίποδα» της Ομάδας Ιδέα σε σκηνοθεσία Κώστα Γάκη. Οι άλλοι υποψήφιοι ήταν οι Γιώργος Κατσής, Γιάννης Νιάρρος και Γιώργος Τριανταφυλλίδης.

Ο Κ. Μπιμπής συγκέντρωσε στο πρόσωπό του το ενδιαφέρον της κριτικής επιτροπής που αποτελούνταν από τον θεατρικό κριτικό των «ΝΕΩΝ» Κώστα Γεωργουσόπουλο (πρόεδρος), τον σκηνοθέτη Σταμάτη Φασουλή, την υπουργό Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου, την ηθοποιό Ξένια Καλογεροπούλου και τη δημοσιογράφο Αντιγόνη Καράλη. Ωστόσο, ο ίδιος συνεχίζει να τηρεί χαμηλούς τόνους για την σημαντική γι’ αυτόν στιγμή. «Οταν αποκτά το βραβείο χρησιμοθηρικό χαρακτήρα, χάνει αυτή την παιδικότητα που για μένα είναι το πιο σημαντικό πράγμα σ’ αυτό το επάγγελμα και τα βραβεία του», ανέφερε και επιβεβαιώνοντας τη χαλαρή του διάθεση αστειευόμενος παρατήρησε πως ο ρόλος του Οιδίποδα σωματοποιήθηκε πάνω του με «κριθαράκι που έβγαλε στα μάτια του».

ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΤΕΧΝΗΣ. Ο ηθοποιός, έλκοντας την καταγωγή από Σκύρο και Κωνσταντινούπολη, γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Αθήνα. Η φοιτητική του ζωή ξεκίνησε στα έδρανα του Τμήματος Ελληνικής Φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και κατέληξε στη σκηνή της Δραματικής Σχολής του Θεάτρου Τέχνης. Εκεί ανάπτυξε το ταλέντο του στην υποκριτική ενώ συμπλήρωσε τις ικανότητές του με σεμινάρια όπως αυτά πάνω στο Σύστημα του Στανισλάφκσι και τη Μέθοδο του Actors Studio Drama School για τέσσερα χρόνια. Ως φοιτητής ακόμα, έκανε το ντεμπούτο στο θέατρο ως γκαρσόνι β’ στην παράσταση «Σήμα κινδύνου» του Αντώνη Σαμαράκη σε σκηνοθεσία Αγγελου Αντωνόπουλου για το Θέατρο Τέχνης το 2009. Με το πτυχίο πια στα χέρια του, φτιάχνει μαζί με την Αθηνά Μουστάκα και τον Κώστα Γάκη την ομάδα Ιδέα το 2012. Από κοινού, δημιούργησαν το 2015 την παράσταση «Ρωμαίος και Ιουλιέτα για 2» και από τη βάση τους, το θέατρο «Θησείον» και στη συνέχεια το «Αλφα.Ιδέα» την ταξίδεψαν όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό. Μάλιστα, κέρδισαν και διακρίσεις όπως την πρώτη θέση στο φεστιβάλ Almagro της Ισπανίας. Την αντίστοιχη διαδρομή στις δύο αυτές θεατρικές σκηνές ακολούθησε την επόμενη σεζόν και η παράσταση της ομάδας «Το δέντρο του Οιδίποδα», που τώρα τον ανέδειξε νικητή των βραβείων Χορν.

ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΕΣ. Καθισμένος στην καρέκλα του σκηνοθέτη, πάντα ως μέλος της ομάδας Ιδέα, σκηνοθέτησε τα έργα «Η τελευταία μαύρη γάτα» του Ευγένιου Τριβιζά, «Ονειρο καλοκαιρινής νύχτας» του Σαίξπηρ και την «Αριστοφανιάδα» σε δικό τους κείμενο και συμπαραγωγή ΔΗΠΕΘΕ Κρήτης και Ελληνικού Φεστιβάλ το 2016. Τον ίδιο ρόλο είχε ακόμα και στο ανέβασμα της μουσικοχορευτικής παράστασης «Ως την άκρη της κλωστής» που παρουσιάστηκε στον πολυχώρο Αθηναΐς. Συνεχίζοντας να είναι ομαδικός παίκτης αναμείχτηκε και με τις καλλιτεχνικές δημιουργίες μιας δεύτερης κολεκτίβας, της sui generis, που κατά καιρούς έκαναν ανοιχτά δρώμενα στους δρόμους της Αθήνας. Μαζί τους επιμελήθηκε σκηνοθετικά το ανέβασμα του μυθιστορήματος του Μενέλαου Λουντέμη «Το ρολόι του κόσμου χτυπά μεσάνυχτα» στο Σχολείον της Ειρήνης Παπά.

Ο Κ. Μπιμπής συνέχισε παράλληλα να εργάζεται και μόνος του κι έτσι βρέθηκε το 2012 στον θίασο της παράστασης «Οδυσσεβάχ» της Ξένιας Καλογεροπούλου. Παίρνοντας μια γεύση πιο εμπορικού θεάτρου συμμετείχε στην ροκ όπερα «Δαίμονες» που ανέβασαν το 2013 η Αννα Βίσση με τον Νίκο Καρβέλα. Στη συνέχεια συμμετείχε στον «Ιππόλυτο» του Φεστιβάλ Επιδαύρου σε σκηνοθεσία Λυδίας Κονιόρδου το 2014. Η πιο πρόσφατη σόλο παρουσία του στα θεατρικά δρώμενα ήταν στους «Ορνιθες» του Νίκου Καραθάνου, μια παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση για το Φεστιβάλ Επιδαύρου. Το «παρών» έδωσε και στην τηλεόραση, όταν το 2015 πέρασε από τα πλατό της «10ης εντολής» του Πέτρου Κοκκινόπουλου για τον Alpha.