Το Citroen C4 Cactus έχει όλα τα προαπαιτούμενα χωρίς να συμβιβάζεται σε κανένα τομέα, προσφέροντας επιδόσεις, άνεση, χώρους, και έναν κινητήρα διαμάντι που για ακόμη μια φορά δείχνει ότι το ντίζελ έχει το πάνω χέρι!
To Citroen C4 Cactus είναι ξεχωριστό. Ξεχωριστό ως προς τη σχεδίαση και ξεχωριστό ως προς την πρακτικότητα του, με πολλά πλεονεκτήματα που βάζουν σε πειρασμό πολλούς οικογενειάρχες. Το νέο γαλλικό μοντέλο, με μήκος 4,1 μέτρα, υπόσχεται σε κάθε περίπτωση άνεση. Το μοντέλο της δοκιμής μας έδειξε από την πρώτη στιγμή τις εργονομικές προθέσεις του με γνώμονα την άνεση του απαιτητικού οικογενειάρχη.
Η πρώτη θετική εντύπωση ξεκινάει από την εμφάνιση. Εδώ ξεχωρίζουν τα πλέον δημοφιλή πλαστικά “air bumps” στο πλάι, που έχουν μέσα τους παγιδευμένο αέρα και υπόσχονται προστασία από τις μικρογρατζουνιές. Το στενόμακρο σχήμα με τα πιο σύγχρονα φωτιστικά σώματα LED αλλά και οι ιδιαίτερες ράγες οροφής με τους φουσκωμένους προφυλακτήρες ολοκληρώνουν την ξεχωριστή – και ιδιαίτερα ελκυστική – εμφάνιση.
Στο εσωτερικό, ο οδηγός έχει να εστιάσει την προσοχή του στην πιο εντυπωσιακή και ιδιαίτερα εργονομική οθόνη 7 ιντσών, μια οθόνη αφής που περιλαμβάνει λειτουργίες, όπως το air condition, το σύστημα infotainment κ.α. Τα πλαστικά μπορεί να είναι σκληρά αλλά φαίνεται να έχουν ανθεκτικότητα στον χρόνο. Η καμπίνα του C4 Cactus προσφέρει εξαιρετικούς χώρους για 4 επιβάτες. Ιδιαίτερα οι πίσω επιβάτες θα καθίσουν άνετα, όσο εύσωμοι και αν είναι. Θετική είναι η εικόνα και από τον χώρο των αποσκευών που αγγίζει τα 358 λίτρα. Συνολικά, η βελτιωμένη εργονομία έρχεται να προστεθεί στην εξαιρετική εκμετάλλευση των εσωτερικών χώρων που χάρη και στο μεταξόνιο των 2,61μ. εξασφαλίζει πλούσιους χώρους.
Με κινητήρα διαμάντι!
Σύμμαχος στις καθημερινές – εντός και εκτός πόλης – διαδρομές ήταν ο γνώριμος 1,6 turbodiesel κινητήρας που στη συγκεκριμένη περίσταση αποδίδει 100 ίππους με 254 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Εύστροφος από τις χαμηλές, με τον θόρυβο του ντίζελ κινητήρα να είναι σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα, το γαλλικό μοντέλο παραδίδει μαθήματα ευστροφίας, σπιρτάδας και οικονομίας καυσίμου. Το τελευταίο είναι και το μεγάλο πλεονέκτημα του, με την χαμηλή κατανάλωση των 3,3 λτ./100 χλμ. να κερδίζουν τον οδηγό που θα ξεχάσει την συχνές επισκέψεις στο βενζινάδικο.
Η ανάρτηση του, χάρη στις νέες ρυθμίσεις προσφέρουν αξεπέραστη άνεση και εξαιρετική ποιότητα κύλισης . Σε αυτό συνέβαλε και η καλύτερη ηχομόνωση που αποτελούσε το σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.
Συνολικά, το Citroen C4 Cactus 1,6 BlueHDi 100 τρέχει με χίλια στην κατηγορία του, κερδίζοντας στα σημεία, όπως είναι οι χώροι, η εργονομία, η οικονομία καυσίμου και ο εξοπλισμός.