24/5/2017
Ανταποκρινόμενη στα νέα δεδομένα της φαρμακευτικής αγοράς και στις ποικίλες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα τα στελέχη της Φαρμακοβιομηχανίας, η Ε.Ε.Φα.Μ. διευρύνει το φάσμα των ρόλων που εκπροσωπεί και επεκτείνει τις δραστηριότητές της, ώστε να συνεχίσει να απαντά επιτυχώς στις σύγχρονες ανάγκες των φαρμακευτικών επιχειρήσεων. Στο πλαίσιο αυτό, η Ε.Ε.Φα.Μ. μετονομάζεται από Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Marketing σε Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management και υιοθετεί μία νέα εταιρική ταυτότητα, που απεικονίζει – και τονίζει – την ανανεωμένη φυσιογνωμία της. Τα παραπάνω, μαζί με την κεντρική θεματική του 11ου ΣυνεδρίουΦαρμακευτικού Management, ανακοινώθηκαν σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε η Εταιρεία στο ξενοδοχείο King George.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η πρόεδρος του Δ.Σ. της Ε.Ε.Φα.Μ, Σοφία Νάσιου, μίλησε για τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της Εταιρείας και εξήγησε τους λόγους που οδήγησαν στην απόφαση της σημαντικής αυτής αλλαγής: «Διαπιστώσαμε ότι ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των στελεχών φαρμακευτικών εταιρειών κατέχει σήμερα ρόλους που επεκτείνονται πέρα από τα στενά όρια της έννοιας του Marketing, με αποτέλεσμα να δυσκολεύονται να ταυτίσουν το αντικείμενο της θέσης τους με το συγκεκριμένο όρο στον τίτλο της Ε.Ε.Φα.Μ. Με τη μετονομασία της Εταιρείας, επικοινωνούμε στα στελέχη της Φαρμακοβιομηχανίας ότι αναγνωρίζουμε τις σύνθετες ανάγκες τους και προσπαθούμε να ανταποκρινόμαστε όσο το δυνατόν καλύτερα σε αυτές. Βασική μας επιδίωξη είναι η δημιουργία αξίας προς τις Αρχές Υγείας και τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις μέσα από την ενδυνάμωση των στελεχών, με απώτερο στόχο τη συνολική αναβάθμιση του κλάδου και τη βελτίωση της ζωής των ασθενών».
Η Ελληνική Εταιρεία Φαρμακευτικού Management είναι μη κερδοσκοπική, επιστημονική εταιρεία που δραστηριοποιείται ενεργά στους τομείς της επιμόρφωσης, της επαγγελματικής ανάπτυξης και της διασύνδεσης των στελεχών της φαρμακοβιομηχανίας. Τελευταία προσθήκη στις εκπαιδευτικές δράσεις της είναι το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «mini-mba in Pharma», που σχεδίασε και υλοποιείσε συνεργασία με το ALBA Graduate Business School. Πρόκειται για ένα υψηλού επιστημονικού επιπέδου Πρόγραμμα, που απευθύνεται στα μεσαίας βαθμίδας στελέχη της Φαρμακοβιομηχανίας και επιδιώκει να τους προσφέρει την απαραίτητη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση για την επαγγελματική τους ανέλιξη.
Η Ε.Ε.Φα.Μ. ανανεώνεται επίσης στον τομέα της επικοινωνίας με τους εκπροσώπους της Φαρμακοβιομηχανίας και των θεσμικών Φορέων του κλάδου. Ενισχύοντας το ρόλο της ως παρόχου έγκαιρης και έγκυρης πληροφόρησης προς τους εταίρους της Υγείας, προχώρησε στον επανασχεδιασμό και την αναβάθμιση του περιεχομένου της εταιρικής ιστοσελίδας και του – ήδη καταξιωμένου στο χώρο – newsletter της. Παράλληλα, ξεκινά ενεργή δραστηριοποίηση στα socialmedia, μέσω Facebook, Twitter και LinkedIn.
11ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Managment: «Pharma 2020: Εμπιστοσύνη – Συνεργασία – Αξία»
Κάθε δύο χρόνια, η Ε.Ε.Φα.Μ. διοργανώνει το ΣυνέδριοΦαρμακευτικού Management, την κορυφαία εκπαιδευτική διοργάνωση για τα στελέχη των φαρμακευτικών επιχειρήσεων. Όπως ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της Συνέντευξης Τύπου, το 11ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Management, με τίτλο «Pharma 2020: Εμπιστοσύνη – Συνεργασία – Αξία», θα διεξαχθεί στις 7 – 8 – 9 Φεβρουαρίου 2018 στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών. Οιπρόεδροι της ΟργανωτικήςΕπιτροπής, Μάκης Παπαταξιάρχης, διευθύνων σύμβουλος της JANSSEN, Pharmaceutical Companies of Johnson & Johnson, και Κώστας Παναγούλιας, αντιπρόεδρος της VIANEX, παρουσίασαν τον κεντρικό θεματικό άξονα της διοργάνωσης, τονίζοντας την αναγκαιότητα καλλιέργειας στενότερης συνεργασίας της Φαρμακοβιομηχανίας με όλους τους στρατηγικούς εταίρους του κλάδου, με στόχο τη βελτίωση των υπηρεσιών υγείας προς τους Έλληνες ασθενείς.
Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Παπαταξιάρχης, «βασική επιδίωξη του 11ου Συνεδρίου είναι να θέσει το πλαίσιο για την επανεξέταση του τρόπου λειτουργίας των φαρμακευτικών εταιρειών, ώστε να οικοδομήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και συνεργασίας με όλους τους εταίρους του κλάδου και να αναδείξουν την αξία που προσφέρουν προς τους ασθενείς, τους επαγγελματίες υγείας, τις Αρχές και την κοινωνία. Τα στελέχη και το επιστημονικό δυναμικό των φαρμακευτικών εταιρειών επεξεργάζονται και προσφέρουν πολύτιμο υλικό για την αναβάθμιση των υπηρεσιών υγείας στη σημερινή κατάσταση της ελληνικής κοινωνίας». Από την πλευρά του, ο κ. Παναγούλιας πρόσθεσε:«Έχουμε την πεποίθηση ότι το επιστημονικό πρόγραμμα της διοργάνωσης θα αποτελέσει εφαλτήριο παραγωγικού διαλόγου μεταξύ των εμπλεκομένων μερών του χώρου της Υγείας και του φαρμάκου, ώστε να συνεχίσει η Φαρμακοβιομηχανία να αποτελεί πυλώνα στήριξης της βιωσιμότητας των συστημάτων Υγείας, της πρόσβασης των ασθενών στις απαραίτητες θεραπείες και της οικονομικής ανάπτυξης της πατρίδας μας».
H εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση του θεσμού των «Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ.», ο οποίος βραβεύει τις βέλτιστες και πιο καινοτόμες πρακτικές marketingκαι επικοινωνίας που υλοποιήθηκαν στη φαρμακευτική αγορά κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων ετών, εκφράζοντας την προσήλωση της Ε.Ε.Φα.Μ. στην προώθηση της αριστείας, τόσο σε επίπεδο στελεχών, όσο και φαρμακευτικών επιχειρήσεων.
Οι κατηγορίες των Αριστείων Ε.Ε.Φα.Μ. 2016-2017, έχουν ως εξής:
* Καλύτερη Καμπάνια Νέου Προϊόντος
* Καλύτερη Καμπάνια Ώριμου Προϊόντος ή Ομάδας Προϊόντων
* Καλύτερη Καμπάνια ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.
* Καλύτερη Καμπάνια Αυτό-φροντίδας
* Καλύτερη Καμπάνια Ψηφιακής Επικοινωνίας
* Καλύτερο Πρόγραμμα Υποστήριξης Ασθενών & Ευαισθητοποίησης Κοινού