Με δεδομένο ότι μας ενδιέφερε ιδιαίτερα η επανάχρηση των εγκαταλειμμένων σημείων μέσω των καλλιτεχνικών παρεμβάσεων, οι στοές ήταν τα πλέον κατάλληλα σημεία. Παράλληλα, παρουσιάζουν μια ιδιαίτερη αρχιτεκτονική, η οποία είναι ελκυστική για παραστατικές και εικαστικές δράσεις. Είναι, εξάλλου, κυρίως ένα πέρασμα για τους περιπατητές της πόλης, κάτι που από μόνο του εμπεριέχει την έννοια της κίνησης, την οποία επιχειρεί να ερμηνεύσει το Removement. Κάθε στοά έχει μια ιστορία να αφηγηθεί. Παρά την παρακμή, μπορεί να σε εκπλήξει με τα μικρά μυστικά χρόνων που κρύβει μέσα της».
«Στη Στοά Καΐρη, την τότε πολύβουη στοά με τις παλιές βιοτεχνίες ρούχων μέχρι τα σημερινά πωλητήρια ειδών περιτυλίγματος, τη Σοκολατοποιία Γκλόρια και το ιστορικό οπλοτεχνουργείο, οι καλλιτέχνες Τζένη Αργυρίου, Βασίλης Γεροδήμος, Πέγκυ Κλιάφα, Γιώργος Μαραζιώτης, Αντρέας Σάββα και Χρήστος Τόλης εκθέτουν τα έργα τους και μετατρέπουν τους χώρους της (σ.σ.: από τα παλιά καλτσάδικα μέχρι τα σημερινά πωλητήρια ειδών περιτυλίγματος και το εναπομένον οπλοδιορθωτήριο της οικογένειας Παπαϊωάννου) σε μια έκθεση σύγχρονης τέχνης, συντελώντας στην αναβίωση της αστικής μνήμης και λειτουργώντας ως φωνές ενθάρρυνσης για νέους τρόπους επανάχρησης.
Στην εντυπωσιακή Στοά Αρσάκη με τη μακρόχρονη ιστορία, που πλέον έχει ερημώσει και περαστικοί τη χρησιμοποιούν μόνο ως πέρασμα ανάμεσα στις δύο κεντρικές οδούς, η Μαριάννα Καβαλλιεράτου, ο Κωνσταντίνος Ντέλλας και η Μαριέλα Νέστορα παρουσιάζουν τρεις διαφορετικές performances που προτείνουν, η καθεμία από άλλη οπτική γωνία, την επαναφορά της στοάς όχι μόνο ως περάσματος, αλλά ως ενός χώρου συνάθροισης, ξεκούρασης και ανάπαυλας: μιας όασης στο κέντρο της πόλης. Τέλος, στη μικρή θολωτή Στοά Πραξιτέλους που φιλοξένησε υφασματάδικα και ραφτάδες, επισκευαστές ραπτομηχανών, η Νατάσα Ζούκα παρουσιάζει μια παραστατική δράση που στόχο έχει την αναβίωση των ιστοριών της εποχής εκείνης, κατά την οποία η στοά παρέμενε ανοιχτή όλη μέρα και γέμιζε από κόσμο που έραβε τα ρούχα του».
Βέβαια, για μένα αυτό, παρά τις λειτουργικές δυσκολίες, ήταν και η πηγή καθημερινής ώθησης για να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα. Οι προσωπικές σχέσεις, η απλότητα και η προσφορά αυτών των ανθρώπων έκανε το Removement ιδιαίτερο. Η κυρία Ρίτσα μάς έδινε ρεύμα, ο κ. Ανδρέας από το καφενείο μάς δάνειζε τη σκάλα, η κυρία Δήμητρα μάζευε τις υπογραφές από όλους τους ιδιοκτήτες για να κάνουμε το Removement, o κ. Κώστας μάς άνοιγε τις Κυριακές για να κάνουμε πρόβες. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε το Removement Athens 2017, με δυσκολίες αλλά και πολύ ανθρώπινα» καταλήγει η Μαρία Βασαριώτου.