Την ώρα που ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης προαναγγέλλει την αγορά 500 νέων αστικών λεωφορείων για την ανανέωση του στόλου της Αθήνας, μέσω χρηματοδότησης με 30 εκατ. ευρώ από το ΕΣΠΑ, τα υπάρχοντα λεωφορεία της εταιρείας Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) πέραν του ότι μειώνονται συνεχώς, αντιμετωπίζουν και τον κίνδυνο της ξαφνικής ακινητοποίησης.

Η κατάσταση στα αμαξοστάσια της ΟΣΥ εδώ και καιρό είναι δραματική, καθώς τα ανταλλακτικά για την επισκευή των βλαβών των λεωφορείων… σπανίζουν, ενώ και το προσωπικό της εταιρείας (τεχνίτες και οδηγοί) έχει μειωθεί επικίνδυνα. Ηδη, από έναν στόλο περίπου 2.380 αστικών λεωφορείων, σε δρομολόγια βγαίνουν καθημερινά με το ζόρι περίπου 1.200 λεωφορεία, με αποτέλεσμα το πρόγραμμα των δρομολογίων τους να έχει μειωθεί κατά 60% σε σχέση με το 2014.

Ωστόσο, φαίνεται ότι τα χειρότερα δεν έχουν έρθει ακόμα. Η διευθύντρια Οικονομικών Υπηρεσιών της ΟΣΥ, σε πρόσφατη κατεπείγουσα επιστολή της προς όλους τους ανωτέρους της, ούτε λίγο ούτε πολύ ενημερώνει ότι ήδη «έχει καλυφθεί ο εγκεκριμένος προϋπολογισμός έτους 2017 για την κατηγορία Ανταλλακτικών – Αναλωσίμων»…