Ξεκίνησα να κάνω θέατρο γιατί όταν ήμουν μικρή, ήθελα να επικοινωνήσω με τα παιδιά της γειτονιάς μου μια ιστορία που δημιουργήσαμε. Από τότε, παρόλο που μεγαλώνοντας έκανα διάφορες άλλες επιλογές, το θέατρο ήταν πάντα στη σκέψη μου μέχρι που έδωσα κατατακτήριες και ξεκίνησα να φοιτώ στο Τμήμα Θεάτρου.

Η πρώτη παράσταση που είδα ήταν από ένα θίασο που είχε έρθει στο χωριό του πατέρα μου και μας είχε πάει ο παππούς μου. Δεν το θυμάμαι, θα ήμουν περίπου τριών – τεσσάρων χρονών. Μου το είπε η αδερφή μου κάποια στιγμή που αναρωτήθηκα γιατί με απασχολούσε το θέατρο από μικρή, ενώ πίστευα ότι δεν είχα δει καμία παράσταση.

Ο πρώτος μου ρόλος ήταν στα παιδικά μου χρόνια όταν συνομιλούσα με τα παιχνίδια και τις κούκλες μου, όπως όλα τα παιδιά που παίρνουν ρόλους όταν παίζουν.

Αν δεν έκανα θέατρο, μάλλον θα έκανα οποιαδήποτε δουλειά για να μπορέσω κάποια στιγμή να κάνω θέατρο.

Μια συμβουλή από τον δάσκαλό μου είναι πως ότι και να μου συμβαίνει, συνεχίζω τον άξονα της δράσης μου και ακολουθώ τη συνθήκη. Αυτό είναι το ήθος του ηθοποιού. Αυτό είναι η ηθική στο θέατρο. (Μιχαήλ Μαρμαρινός).

Πάνω στη σκηνή θα πρέπει να νιώθω, να αισθάνομαι, να αντιλαμβάνομαι οτιδήποτε συμβαίνει.

Το πιο περίεργο πράγμα που μου έχει συμβεί στο θέατρο ήταν όταν παρακολουθούσα τη «Λυσιστράτη» του Μαρμαρινού και καθ’ όλη τη διάρκεια της, μια γελούσα και μια έκλαιγα. Ήταν απίστευτη εμπειρία.

Η παράσταση που πάντα θα θυμάμαι είναι «Εργασία Βάκχες» του Ανδρέα Κωνσταντίνου.

Το θέατρο για μένα είναι οτιδήποτε συμβαίνει γύρω μου και με κάνει να σταματήσω έστω και δευτερόλεπτα για να το παρατηρήσω.

Ονειρεύομαι να έρθει η στιγμή που θα υπάρχει ευκαιρία για θέατρο και στο πιο απομακρυσμένο χωριό, και από άποψη παρακολούθησης παραστάσεων αλλά και από την άποψη της ευκαιρίας για εκπαίδευση πάνω σε αυτό.

Info

• Η Γεωργία Πολοπετράκη είναι απόφοιτη του Τμήματος Θεάτρου του ΑΠΘ με κατεύθυνση την υποκριτική.

• Πριν την εισαγωγή της στο Τμήμα Θεάτρου, είχε φοιτήσει σε θεατρικά εργαστήρια στο Ρέθυμνο (Θεατρικός Περίπλους και Μικρό Θέατρο) και στη Θεσσαλονίκη (Πρότυπη Σχολή Θεάτρου Ανδρέα Βουτσινά).

• Έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο σωματικού θεάτρου της Αλεξάνδρας Καζάζου με τίτλο «Καθετότητα».

• Υπογράφει τη σύλληψη, τη δραματουργία και την ερμηνεία στην παράσταση του έργου «Απόκοπος» του Μπεργαδή (15ος αιώνας) που ανεβαίνει στις 3/7/2017 στο Θέατρο Θησείον στο πλαίσιο του 2ου Reborn in Athens, σε σκηνοθεσία Μαρίνας Κακκουλή. Η παράσταση παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στη Θεσσαλονίκη, το Φεβρουάριο 2017.

• Τα επόμενα σχέδιά της είναι να κατέβει ο «Απόκοπος» στην Κρήτη, στην γενέτειρα του ποιητή.