Τουρκική «απόβαση» στο λιμάνι του Λαυρίου επιχειρεί πολυεθνική μεταφορική εταιρεία που προέρχεται από τη γειτονική χώρα και σχεδιάζει να το μετατρέψει σε κόμβο, επενδύοντας άμεσα 2 εκατ. ευρώ για τη βελτίωση των εγκαταστάσεων στην νότια προβλήματα του.

Στόχος της εταιρείας Ekol είναι να δημιουργήσει δικό της στόλο φορτηγών στην Ελλάδα για εθνική διανομή, επενδύοντας σταδιακά έως το 2022 το ποσό των 10 εκατ. ευρώ.

Αυτή τη στιγμή, όπως ανέφερε ο κ. Δημήτρης Μπατάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Ekol Ελλάδος, στη διάρκεια παρουσίασης που έγινε την Τρίτη στην Αθήνα, η μητρική Ekol έχει εταιρείες σε 15 χώρες, διαθέτει περισσότερα από 5.500 φορτηγά, 6 πλοία Ro-Ro και χρησιμοποιεί 48 block τρένα εβδομαδιαίως.

Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Μπατάκη, η εταιρεία σχεδιάζει να συνδέσει σιδηροδρομικά την Ευρώπη με τα λιμάνια του Λαυρίου και Θεσσαλονίκης και με τους τερματικούς σιδηροδρομικούς σταθμούς του Ασπροπύργου και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Παρέχει, πρόσθεσε, εβδομαδιαία δρομολόγια προς την Κύπρο με δικές της μονάδες (εμπορευματοκιβώτια), ενώ σκοπεύει να επεκτείνει τη συγκεκριμένη υπηρεσία και στο Ισραήλ, χρησιμοποιώντας τα λιμάνια της Χάιφα και του Άσντοτ.

Η εταιρεία ξεκίνησε το 2012 από την Θεσσαλονίκη, το 2014 επεκτάθηκε στην Αθήνα με κύκλο εργασιών το 2016 στα 12 εκατ. ευρώ, ενώ για το 2017 εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα 15 εκατ. ευρώ.

Η Ekol στην Ελλάδα απασχολεί περισσότερα από 50 άτομα που έχουν εμπειρία στον τομέα της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας σημειώνει αύξηση 25% κάθε χρόνο.

Η εταιρεία παρέχει μεταφορές από και προς την Ευρώπη, κυρίως οδικώς με συνδέσεις για περισσότερους από 15 προορισμούς, πολλές από τις οποίες εξυπηρετούνται σε 48-72 ώρες.