Η ανάγνωση βιβλίων στα νήπια είναι σημαντική για την ανάπτυξη των νοητικών τους δεξιοτήτων. Εχει σημασία όμως αν πρόκειται για έντυπες ή ηλεκτρονικές εκδόσεις; Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύθηκε προ λίγων εβδομάδων στο επιστημονικό περιοδικό «Frontiers in Psychology», έχει: τα πιτσιρίκια όχι μόνο φαίνεται να προτιμούν τα e-books από τα συμβατικά βιβλία, αλλά και διδάσκονται περισσότερο από αυτά. Οι ερευνήτριες μαγνητοσκόπησαν 102 νήπια από 17 ώς 26 μηνών τη στιγμή που ένας γονιός τούς διάβαζε είτε ένα ηλεκτρονικό βιβλίο είτε ένα συμβατικό παρόμοιου περιεχομένου. Στην πρώτη περίπτωση οι γονείς έκαναν λιγότερες υποδείξεις, με αποτέλεσμα οι «ακροατές» να σχολιάζουν συχνότερα το περιεχόμενο, να γυρίζουν σελίδες με δική τους πρωτοβουλία και να επιδεικνύουν μεγαλύτερη προσοχή. «Μπορούν να αυξήσουν τη συμμετοχή των παιδιών», κατέληγαν οι ερευνήτριες, «αν όμως τα χαρακτηριστικά τους δεν επικεντρώνονται στο εκπαιδευτικό κομμάτι, ίσως να μη λειτουργούν υποστηρικτικά».