Αριθμεί μόλις πέντε χρόνια στην αγορά της κινητής τηλεφωνίας. Ωστόσο, στο διάστημα αυτό, η γαλλική εταιρεία Wiko, που πριν από λίγες μέρες εμφανίστηκε και στην Ελλάδα, έχει κατακτήσει τη 2η θέση στη Γαλλία με μερίδιο 18% και την 4η θέση συνολικά στην Ευρωπαϊκή Ενωση.

Ηδη η Wiko έχει παρουσία σε 30 αγορές σε όλο τον κόσμο (Ευρώπη, Ασία, Αφρική), ενώ οι πωλήσεις των κινητών τηλεφώνων της το 2016 ανήλθαν συνολικά σε 10 εκατ. συσκευές. Φέτος, έχει επεκταθεί σε 7 νέες αγορές και στόχος της διοίκησής της είναι ώς το τέλος του 2017 να δραστηριοποιείται συνολικά σε 45.

Τα προϊόντα της Wiko εδώ και μερικές ημέρες διατίθενται και στη χώρα μας. Μάλιστα, σύμφωνα με τον διευθυντή πωλήσεων της Wiko στην Ελλάδα Δημήτρη Βάθη, η εταιρεία είχε προσπαθήσει και το 2015 να μπει στη χώρα μας, ωστόσο η κίνησή της τότε ήρθε… αντιμέτωπη με τα capital controls και αναβλήθηκε.

«Η Wiko απευθύνεται κυρίως σε νεανικό κοινό και σε καταναλωτές που αναζητούν το μέγιστο των εμπειριών, χωρίς να χρειάζεται να ξοδέψουν πολλά χρήματα για να αποκτήσουν ένα smartphone» λέει ο Δημήτρης Βάθης.

Τα τηλέφωνα. Ηδη στην Ελλάδα η Wiko διαθέτει συνολικά 7 smartphones, 3 αποκλειστικά μέσω του δικτύου τής Cosmote και τα υπόλοιπα μέσω των αλυσίδων Πλαίσιο, Public και Media Markt. Η τιμή όλων κυμαίνεται μεταξύ 59 και 199 ευρώ.

Βασική φιλοσοφία της γαλλικής εταιρείας είναι κάθε smartphone να διαθέτει κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό έτσι ώστε να προσφέρει λειτουργίες που προσφέρονται από ακριβές συσκευές. Για παράδειγμα, το Wiko Ufeel προσφέρει τη δυνατότητα προσαρμογής έως και 5 δακτυλικών αποτυπωμάτων για 5 διαφορετικές χρήσεις.

Η γκάμα των smartphones της Wiko αναμένεται να εμπλουτιστεί εντός του 2017 με το Wiko Wim, ένα smartphone με διπλή κάμερα στην πίσω πλευρά (έγχρωμη και ασπρόμαυρη) ανάλυσης 13 MP (η καθεμία), με αισθητήρες από τη Sony και ιδιαίτερα πλούσιο εξοπλισμό. Το Wiko Wim θα διατίθεται στα 399 ευρώ, ενώ μαζί του θα λανσαριστεί και μια πιο ελαφριά έκδοση, το Wim Lite, που θα κοστίζει 199 ευρώ.