Μία από τις κύριες αιτίες τροχαίων ατυχημάτων είναι η οδήγηση μετά την κατανάλωση αλκοόλ. Γι’ αυτό, για δεύτερη συνεχή χρονιά, πραγματοποιείται μία πρωτότυπη και διαφορετική καμπάνια ευαισθητοποίησης από την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) με κύριο μήνυμα «Ακόμα και με ένα ποτό, η όρασή σου στο δρόμο μειώνεται επικίνδυνα. Μην οδηγείς όταν πίνεις».
Στόχος αυτής της ενέργειας είναι η ευαισθητοποίηση κυρίως των νέων και η αποτροπή τους να οδηγούν κάτω από την επήρεια του αλκοόλ. Φέτος, η διαφορετική αυτή δράση θα «ταξιδέψει» σε 14 σημεία όπου συχνάζουν νέοι, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το 2016 είχε πραγματοποιηθεί σε 12 σημεία, προσεγγίζοντας 35.000 περίπου πολίτες!
Χιλιάδες έντυπα, με κοπτικό ένα τεράστιο «ποτήρι» με cocktail, τοποθετούνται από την ειδική ομάδα, σε αυτοκίνητα και μηχανές προκειμένου να δημιουργήσουν έκπληξη και προβληματισμό σε εκείνους τους οδηγούς που μετά τη διασκέδασή τους και την κατανάλωση αλκοόλ θα αποφασίσουν να οδηγήσουν, παρά τη μειωμένη όραση που έχουν εξαιτίας του αλκοόλ.