Λύσεις για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων που υπάρχουν στο οδικό δίκτυο της χώρας προσφέρουν από κοινού η Hellas Direct και η Uber. Συγκεκριμένα, μέσα από την ιστοσελίδα www.thesaferoadsproject.gr και την εφαρμογή της Uber στα κινητά τηλέφωνα-tablets, οι πολίτες έχουν τη δυνατότητα με ψηφιακό τρόπο να αναφέρουν τα προβλήματα που διαπιστώνουν στο οδικό δίκτυο του νομού Αττικής. Η πρωτοβουλία αυτή ξεκίνησε πιλοτικά από τον Δήμο Πειραιά και θα επεκταθεί σε περισσότερους δήμους του Λεκανοπεδίου.
Σε πρώτο στάδιο, τα προβλήματα που θα αντιμετωπιστούν αφορούν τις ειδικές διαγραμμίσεις των δρόμων, συμπεριλαμβανομένων των διαβάσεων.
Σε επόμενο στάδιο θα προχωρεί και η επιδιόρθωση των κακοτεχνιών από τα αρμόδια συνεργεία. Υπεύθυνες για τη λύση των προβλημάτων θα είναι οι αρμόδιες υπηρεσίες των δήμων. Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία έχει στόχο την ανάδειξη και την οικονομική στήριξη της προσπάθειας για καλύτερο οδικό δίκτυο, παρέχοντας περισσότερη ασφάλεια στη μετακίνηση των πολιτών.
Η καταγραφή των προβλημάτων διαγράμμισης ή κακοτεχνιών γίνεται και μέσω της εφαρμογής της Uber, η οποία είναι διαθέσιμη σε iOS, Android και Windows, έξυπνα κινητά τηλέφωνα και tablets.
Ηδη, από πλευράς Hellas Direct διαπιστώνεται ότι πολλά από τα τροχαία ατυχήματα που έχουν καταγραφεί από την ίδια θα μπορούσαν να είχαν αποφευχθεί αν οι δρόμοι ήταν σε καλύτερη κατάσταση. Μάλιστα, η εταιρεία έχει στείλει στην Περιφέρεια Αττικής μία πρώτη λίστα με σημεία που θεωρούνται επικίνδυνα, ενώ θα ακολουθήσει αντίστοιχη επικοινωνία και με τους δήμους.
Στον Πειραιά, έπειτα από σχετικές ψηφιακές υποδείξεις των κατοίκων, υλοποιήθηκαν διαγραμμίσεις σε 36 σημεία κεντρικών δρόμων των πέντε δημοτικών διαμερισμάτων του.