Τις νέες εγκαταστάσεις του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, με ηλεκτροκινούμενη σιδηροδρομική γραμμή, εγκαινίασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης. Πλέον χωρίς αλλαγή τρένου, οι επιβάτες θα μπορούν να φθάσουν σε 35’ στο αεροδρόμιο, σε 1 ώρα και 10 λεπτά στο Κιάτο και σε 1 ώρα και 15 λεπτά στη Χαλκίδα.

Οι νέες εγκαταστάσεις στον Σταθμό Λαρίσης περιλαμβάνουν τέσσερις νέες αποβάθρες, υπόγεια διάβαση με πρόσβαση γι’ όλους τους επαβάτς μέσω ανελκυστήρων και κυλιόμενων σκαλών, αξιοπρεπείς χώρους μετακινήσεων και αναμονής, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.

Ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε την ανάγκη να «περάσουμε από την εποχή των αυτοκινητόδρομων στην εποχή του σιδηρόδρομου και για τις επιβατικές μεταφορές και για τις εμπορευματικές» και επισήμανε πως αυτό δεν μπορεί να γίνει χωρίς τη σιδηροδρομική οικογένεια και χωρίς τον τεχνικό κόσμο να αγκαλιάσει και αυτά τα έργα, αλλά κυρίως τη λειτουργία τους».

Μάλιστα, προανήγγειλε πως τον Σεπτέμβριο θα δημοπρατηθούν η δεύτερη φάση του Σταθμού Λαρίσης «και όλα τα υπόλοιπα που έχουν να κάνουν μέχρι την Πάτρα» και σημείωσε πως η «ΠΑΘΕ τελειώνει και ο στόχος είναι επιτέλους να συμπληρωθούν τα λεηλατημένα συστήματα σηματοδότησης και αυτοματισμών των σιδηροδρόμων και η “σιδηροδρομική Εγνατία”».

Επίσης, βεβαίωσε πως σύντομα θα παραδοθεί και η νέα υπέργεια πεζοδιάβαση μετά τον σταθμό Λαρίσης με πρόσβαση για ΑΜΕΑ και σύγχρονες προδιαγραφές η οποία αντικαθιστά πεζοδιάβαση της δεκαετίας του ΄50.