Μπορεί οι περισσότεροι πιλότοι της Formula 1 να βρίσκονται ήδη στα πιο ακριβά καλοκαιρινά θέρετρα, οι ομάδες όμως έχουν ελάχιστο χρόνο για «μαύρισμα», μιας και σχεδιάζουν, ενόψει της δεύτερης σεζόν του φετινού πρωταθλήματος που θα αρχίσει στις 27 Αυγούστου με το Γκραν Πρι Βελγίου, τις επόμενες κινήσεις τους μέσα στις πίστες. Εως και σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί έντεκα συναρπαστικά γκραν πρι. Είναι η πρώτη χρονιά –έπειτα από αρκετά χρόνια μονοκρατορίας της Mercedes-Benz –κατά την οποία δυο ομάδες κονταροχτυπιούνται για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, επαναφέροντας το σασπένς στους εκατομμύρια φιλάθλους. Ο Σεμπάστιαν Φέτελ με τη βαθμολογική του πρωτοπορία των 202 βαθμών –έναντι των 188 του Λιούις Χάμιλτον –θέτει σε κατάσταση συναγερμού τη Mercedes-Benz, η οποία όμως ανησυχεί για δύο λόγους: ο πρώτος αφορά τη χαμηλή απόδοση του Χάμιλτον και ο δεύτερος λόγος εστιάζεται στη σεναριολογία αποχώρησης του βρετανού πρωταθλητή από τη Formula 1, ο οποίος δεν αποκλείει ακόμη και το γεγονός να «πετάξει» για άλλη ομάδα! Πάντως, ο ίδιος δηλώνει ότι θα τρέχει στα γκραν πρι για άλλα πέντε – έξι χρόνια. Σε επίπεδο ομάδων, η Mercedes-Benz βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας με 357 β. έναντι 318 της Ferrari, ωστόσο αυτό πλέον δεν καθησυχάζει τους «επιτελάρχες» της γερμανικής ομάδας. Η αναγέννηση της Ferrari και η επανεμφάνισή της στο πόντιουμ των νικητών μάλλον δεν επιτρέπουν στους επικεφαλής της Mercedes-Benz να λείψουν για αρκετές ημέρες από τα πόστα τους. Χαμένοι και κερδισμένοι δεν υπάρχουν προς το παρόν, αφού οι ισορροπίες αλλάζουν και θα μεταβάλουν το βαθμολογικό αποτέλεσμα σε κάθε γκραν πρι που θα ακολουθήσει από εδώ και πέρα.

Πάντως, η Mercedes-Benz έχει κάθε λόγο να είναι περήφανη για την επιλογή του Βάλτερι Μπότας, ο οποίος αντικατέστησε τον Νίκο Ρόσμπεργκ, όταν αιφνιδιαστικά στα τέλη του 2016 –και μετά την κατάκτηση του περσινού πρωταθλήματος –εγκατέλειψε την ενεργό δράση. Ο φινλανδός οδηγός της Mercedes-Benz κατάφερε να προσαρμοστεί ταχύτατα στα νέα δεδομένα, συνήθισε τις «ιδιοτροπίες» του Λιούις Χάμιλτον (πολλοί περίμεναν μια νέα κόντρα του Βρετανού, όπως συνέβαινε και στο παρελθόν με τον Ρόσμπεργκ, κάτι που τελικώς στην πράξη δεν αποδείχθηκε) και πέτυχε δύο νίκες σε έντεκα γκραν πρι και οκτώ παρουσίες στο βάθρο των νικητών. Στο στρατόπεδο της Ferrari το αχτύπητο δίδυμο (που θυμίζει αυτό του Χάμιλτον – Μπότας της Mercedes-Benz) φαίνεται να παραμένει ακλόνητο και για την επόμενη σεζόν. Ηδη η Ferrari ετοιμάζει «χρυσό» συμβόλαιο διάρκειας τριών ετών για τον Σεμπάστιαν Φέτελ, με τις συνολικές απολαβές να ξεπερνούν τα 40 εκατ. ευρώ. Για έναν ακόμη χρόνο θα μείνει στην κόκκινη ομάδα ο ομόσταβλός του, ο Κίμι Ραϊκόνεν, ο οποίος θα υπογράψει σε λίγο καιρό μονοετές συμβόλαιο έναντι 5 εκατ. ευρώ. Η Ηaas ανακοίνωσε ότι θα συνεχίσει να τρέχει και το 2018 με το γνώριμο δίδυμό της, Ρομάν Γκροζάν και Κέβιν Μάγκνουσεν, το οποίο έχει μια «διακριτική» παρουσία στα γκραν πρι.