Μία ημέρα μετά την κλήρωση για τους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ οι οπαδοί του Ολυμπιακού θέλοντας να βρεθούν κοντά στην ομάδα τους, αλλά και δουν από κοντά συλλόγους όπως η Μπαρτσελόνα, η Γιουβέντους και η Σπόρτινγκ Λισαβόνας, κινήθηκαν μαζικά για να αγοράσουν εισιτήριο διαρκείας.
Έτσι, βάσει της καταμέτρησης που έγινε την Παρασκευή από τους υπεύθυνους του Ολυμπιακού οι πωλήσεις καρτών ξεπέρασαν τις 750, αριθμός αρκετά μεγάλος. Το αποτέλεσμα ήταν να σπάσει το «φράγμα» των 18.000 εισιτηρίων διαρκείας.