Εκ πρώτης όψεως, τα έργα τους δεν θα μπορούσαν να είναι πιο ανόμοια. Κι όμως, ο Μαρσέλ Ντισάν και ο Σαλβαδόρ Νταλί συνδέονταν με βαθιά φιλία και αλληλοεκτίμηση, που δεν βασιζόταν μόνο στον αντισυμβατικό τρόπο ζωής, αλλά και στα κοινά καλλιτεχνικά ενδιαφέροντα. Αυτή τη σχέση διερευνά η έκθεση «Dali / Duchamp», που πραγματοποιείται στη Βασιλική Ακαδημία Τέχνης του Λονδίνου από τις 7 Οκτωβρίου ώς τις 3 Ιανουαρίου και που παρουσιάζει τον καλλιτεχνικό διάλογο των δύο ανδρών μέσα από ογδόντα συνολικά έργα τους. Η έκθεση ωστόσο συζητιέται ήδη και για κάτι ακόμα: ορισμένα εκθέματά της είναι κατάλληλα μόνο για ενηλίκους, με πιο χαρακτηριστικό ένα χειρόγραφο του Νταλί, στο οποίο ο ζωγράφος περιγράφει την ακόρεστη όρεξή του για φαγητό και σεξ, όπως εκδηλώθηκε σε ένα πικνίκ στη Βορειοανατολική Καταλωνία, μαζί με τη σύζυγό του Γκαλά και τον Ντισάν. Το εικοσασέλιδο χειρόγραφο αποκαλύπτει έναν Νταλί σε ερωτική διέγερση, περιέχει φράσεις όπως «η πείνα μου είναι κολοσσιαία, θεολογική» ή «τρώω την Γκαλά» και εκτίθεται για πρώτη φορά. «Του άρεσε να μιλάει για τα διεστραμμένα γούστα του», δήλωσε η επιμελήτρια της έκθεσης Ντον Αντές, «νομίζω όμως ότι εκφράζονταν περισσότερο στα γραπτά και στα έργα του παρά στην πραγματικότητα».