Η ιδέα προέκυψε όταν τα μέλη της ομάδας προσπάθησαν να βρουν έναν τρόπο να εκμεταλλευθούν εμπορικά υπάρχουσα έρευνα από το Πολυτεχνείο του Αϊντχόφεν στον τομέα των έξυπνων υλικών, καθώς και του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου στον τομέα της ασφάλειας τροφίμου. Δημιούργησαν μία σειρά από υλικά τα οποία αλλάζουν χρώμα σε συνάρτηση με την ποιότητα του τροφίμου. Ετσι, δημιουργήθηκαν τα Fresh Strips, που δεν είναι τίποτε άλλο από αυτοκόλλητες πλαστικές ετικέτες λήξης για τρόφιμα. «Κολλάμε τα Fresh Strips στο εξωτερικό των συσκευασιών τροφίμου. Οταν αυτά εκτεθούν σε αρκετά υψηλές θερμοκρασίες ώστε το τρόφιμο να χαλάσει, τότε το χρώμα των αυτοκόλλητων αλλάζει από πράσινο σε κόκκινο. Ετσι, εξασφαλίζουμε ότι το τρόφιμο δεν αλλοιώθηκε κατά τη μεταφορά του από την παραγωγή έως και την κατανάλωση» αναφέρει ο Μάριος Χρυσολούρης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. Η ομάδα απαρτίζεται από ειδικούς στον τομέα της νεοφυούς επιχειρηματικότητας, της επιστήμης των υλικών και της χημείας τροφίμου. Ηδη, έχουν κατασκευάσει τα πρώτα Fresh Strips για προϊόντα ευαλλοίωτα σε υψηλές θερμοκρασίες. «Σε πρώτη φάση, οι ετικέτες θα εφαρμοστούν για την παρακολούθηση της εφοδιαστικής αλυσίδας από παραγωγούς και διανομείς. Κατόπιν θα στοχεύσουμε ώστε τα Fresh Strips να καταλήγουν στα χέρια των καταναλωτών».