Είναι όλα αυτά τόσο ελκυστικά; Για τους αμετανόητους φαν του «Πολέμου των Αστρων» ίσως είναι. Για άλλους, το πανηγύρι του franchise έχει παραγίνει λιγάκι. Μπορεί να ξεκίνησε από τον ίδιο τον Τζορτζ Λούκας, όταν επέτρεπε την εμπορική επέκταση ενός ήδη απέραντου κινηματογραφικού σύμπαντος. Η Disney, που το αγόρασε το 2012, δεν είχε λόγους να αλλάξει τακτική. Κι ας υπήρχε ήδη «Ημέρα Star Wars»: είναι η 4η Μαΐου και προέρχεται από το λογοπαίγνιο «May the Fourth be with you», που μοιάζει ηχητικά με το «May the Force be with you» («Είθε η Δύναμη να είναι μαζί σου», η ευχή των Ιπποτών Τζεντάι). Είτε έτσι είτε αλλιώς, ένας φαν σε αναμονή δεν είναι καθόλου αμελητέος στόχος των νέων προϊόντων και τεχνολογιών. Η Κάθλιν Κένεντι, πρόεδρος της Lucasfilms, δεν θα μπορούσε να το περιγράψει πιο τεχνοκρατικά: «η Force Friday II», έλεγε, «είναι ένα ορόσημο στην αντίστροφη μέτρηση για την ταινία “Οι τελευταίοι Τζεντάι”. Το “Star Wars” προωθούσε ανέκαθεν την νέα τεχνολογία και είμαστε ενθουσιασμένοι που η επαυξημένη πραγματικότητα θα επιτρέψει στους φαν να βιώσουν το σύμπαν του με ένα εντελώς καινούργιο τρόπο».