Μπορεί η Ferrari να μην πέτυχε την πολυπόθητη νίκη μέσα στο «σπίτι» της, στη Μόντσα της Ιταλίας, όμως η τρίτη θέση του Σεμπάστιαν Φέτελ «απάλυνε» τον πόνο των χιλιάδων, ένθερμων οπαδών τής κόκκινης ομάδας που είδαν με «μισό μάτι» τον Λιούις Χάμιλτον της Mercedes-Benz να ανεβαίνει στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ο βρετανός πιλότος πήρε μια άνετη νίκη –την 59η της καριέρας του -, ενώ για πρώτη φορά φέτος είναι πρωτοπόρος στη βαθμολογία των οδηγών, «προσπερνώντας» με διαφορά τριών βαθμών τον Φέτελ. Ετσι, το 13ο Γκραν Πρι της φετινής σεζόν, μόνο γρουσούζικο δεν αποδείχθηκε για τον τρεις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή. Στη δεύτερη θέση στο τελευταίο Γκραν Πρι επί ευρωπαϊκού εδάφους βρέθηκε ο μεθοδικός Βάλτερι Μπότας, που έπειτα από μισό χρόνο επαγγελματικής «συμβίωσης» στις πίστες με τον Χάμιλτον κερδίζει συνεχώς τις εντυπώσεις και την εμπιστοσύνη των αφεντικών του. Να σημειωθεί ότι το περασμένο Σαββατοκύριακο ο Λιούις Χάμιλτον κατάφερε να καταρρίψει και το ρεκόρ που κρατούσε από το 2006 ο Μίκαελ Σουμάχερ στις pole position, σημειώνοντας την 69η εκκίνηση από την πρώτη θέση. Απομένουν άλλα επτά γκραν πρι για να ολοκληρωθεί το φετινό πρωτάθλημα, στο οποίο, όπως φαίνεται, θα δώσουν μάχη οι δύο πρωταγωνιστές (Χάμιλτον και Φέτελ) των δύο πρωτοπόρων ομάδων, Mercedes-Benz και Ferrari. Ο επόμενος αγώνας είναι προγραμματισμένος να γίνει στις 17 Σεπτεμβρίου στη Σιγκαπούρη, αγώνα που είχε κερδίσει πριν από έναν χρόνο ο Νίκο Ρόσμπεργκ, ο περσινός πρωταθλητής στη Formula 1 που εγκατέλειψε για πάντα(;) τα μονοθέσια της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Οι υπογραφές
Το νέο «χρυσό» συμβόλαιο του Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes-Benz είναι ακόμη στον αέρα. Ο λόγος; H γερμανική ομάδα θέλει προς το παρόν ο βρετανός πιλότος να αφοσιωθεί μόνο στην κατάκτηση του φετινού πρωταθλήματος και να μην τον επηρεάζει με άλλες… σκοτούρες. Η τελευταία ανανέωση του συμβολαίου του είχε γίνει το 2015, λήγει στις αρχές του 2018 και του αποφέρει 40 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Ολα αυτά σε αντίθεση με τον αντίπαλό του, τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που έκλεισε για άλλα τρία χρόνια με τη Ferrari.