Αμερικανικός τρόμος, φρίκη, μεγαλείο και καταστροφή. Η ήπειρος τα διαθέτει σε μεγάλη ποσότητα: έναν πρόεδρο με απρόβλεπτο πολιτικό λόγο, επάλληλους τυφώνες που ερημώνουν πολιτείες, μια Εβδομάδα Μόδας σε εξέλιξη υπερπαραγωγών και κάποιους σχεδιαστές που η ικανότητά τους να συνδέουν τις συλλογές τους με φαινόμενα της πραγματικότητας προκαλεί το ενδιαφέρον για τη μόδα στην πόλη της Νέας Υόρκης.

Η Αμερική ζει τη δική της δυστοπία. Χρειάζεται λοιπόν να προετοιμαστεί κανείς για να δημιουργήσει το στυλ που την εκφράζει. Να δείξει δηλαδή την αντίστροφη όψη του αμερικανικού ονείρου. Τα σύμβολα του οποίου συνδυάστηκαν με τα πιο σκοτεινά σημεία της ποπ κουλτούρας και τέχνης και δημιούργησαν το σύνολο της συλλογής του βέλγου σχεδιαστή Ραφ Σίμονς για τον Calvin Klein.

Ο Σίμονς εντόπισε τους κώδικες της αμερικανικής μόδας και με αυτούς κατασκεύασε μια συλλογή ρούχων που συνδυάζουν μεταξύ τους αντιθέσεις. Για την αναφορά στη δυστοπία της διακυβέρνησης Τραμπ, ο Σίμονς στηρίχτηκε στη συνεργασία του με τον φίλο του καλλιτέχνη Στερλιν Ρούμπι. Εκείνος επιμελήθηκε τη δημιουργία του σκηνικού χώρου και κρέμασε κόκκινα τσεκούρια, από τα οποία τα μακριά κορδόνια και τα κρόσσια παρέπεμπαν στις σταγόνες αίματος της «Λάμψης» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ. Σταγόνες που διαπέρασαν μια σειρά από φούστες, φορέματα, παλτά από βαμμένο λάστιχο, ώστε να παραπέμπουν στα ματωμένα ρούχα της Σίσι Σπέισεκ στην τελευταία σκηνή παράκρουσής της ως Κάρι από την ταινία του Μπράιαν ντε Πάλμα, βασισμένη στο ομώνυμο βιβλίο του Στίβεν Κινγκ.

Σε κάθε του συλλογή η σφραγίδα της δουλειάς τού Ραφ Σίμονς είναι μια φωτογραφία τυπωμένη στην επιφάνεια του ρούχου. Ο εκσυγχρονιστής του Calvin Klein αυτή τη φορά χρησιμοποίησε το πορτρέτο του ηθοποιού Ντένις Χόπερ από τον Αντι Γουόρχολ τυπώνοντάς το πάνω σε λευκά T-shirts και σε τζάκετ από μαύρο ντένιμ. Το γραφιστικό πορτρέτο του Χόπερ – καουμπόι συνέχιζε άλλωστε την εξέλιξη της συζήτησης του ευρωπαίου σχεδιαστή με τα σύμβολα του αμερικανικού ονείρου. Τα κρόσσια στις τσάντες και στα τελειώματα των μίντι φορεμάτων έφεραν τα στολίδια από τις μαζορέτες των γηπέδων στο γενετικό υλικό του σύγχρονου αμερικανικού ντιζάιν. Τουλάχιστον έτσι όπως το φαντάστηκε ο Ραφ Σίμονς για να το μεταγράψει πάνω σε σατέν μεταξωτές μπλούζες – πουκάμισα καουμπόι από την Αμερική που είχε στο φαντασιακό του. Μια Αμερική των δυτικών μεσοπολιτειών, χαμένη στα βοσκοτόπια, που επιστρέφει πάνω σε σιλουέτες σε σχήμα τραπέζιο με τονισμένη μέση, φτιαγμένη από βαριά νάιλον αδιάβροχα υφάσματα σε πορτοκαλί, κόκκινο, μπλε και πράσινο ποπ χρωματολόγιο.

«Η μόδα προσπαθεί να κρύψει τον τρόμο και να αναδείξει την ομορφιά. Είναι όμως και τα δύο στοιχεία της ζωής. Αυτό δηλαδή που δείχνει και η συλλογή: μια υπενθύμιση του αμερικανικού βίου» διάβασαν οι καλεσμένοι στο σόου της συλλογής Calvin Klein μέσα από τις σημειώσεις του βέλγου σχεδιαστή Ραφ Σίμονς, ο οποίος ανέλαβε την επανεμφάνιση και ενεργοποίηση του οίκου.