Στα παλαιότερα αυτοκίνητα, δηλαδή εκείνα που έχουν πρώτη άδεια κυκλοφορίας από την 31η Δεκεμβρίου 2008 ή την 31η Δεκεμβρίου 2007, το οικονομικό επιτελείο σκέφτεται να διατηρήσει το σύστημα που ισχύει σήμερα. Δηλαδή να υπολογίζονται ανάλογα με τον κυβισμό τους, καθώς δεν υπάρχουν στοιχεία για τις εκπομπές ρύπων.

Μάλιστα, ένα από τα σενάρια προβλέπει ακόμη και τη μείωση των τελών κυκλοφορίας σε οχήματα με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω ώστε να μπει φρένο στο φαινόμενο που παρατηρείται κάθε Δεκέμβριο στις εφορίες με τη μαζική κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας.

Μια μείωση των τελών κυκλοφορίας είναι πιθανόν να πείσει τους φορολογουμένους να προχωρήσουν σε άρση της ακινησίας των οχημάτων τους, να πληρώσουν τα τέλη και να τα κυκλοφορήσουν ξανά στους ελληνικούς δρόμους.

Σημειώνεται ότι σήμερα οι κάτοχοι οχημάτων με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. έως και πάνω από 4.001 κ.εκ. πληρώνουν από 615 έως και 1.380 ευρώ, ανάλογα με την παλαιότητα του οχήματος.