Ξεκίνησε με ένα τραγούδι για «της ψυχής τα πέλαγα». Συνεχίστηκε με τον στίχο του Σεφέρη «κι όμως πρέπει να λογαριάσουμε πώς προχωρούμε (…) κι όμως πρέπει να λογαριάσουμε κατά πού προχωρούμε». Κατόπιν μοιράστηκε τυπωμένο σε ένα σχολικό τετράδιο και κάπως έτσι το πρόγραμμα παραστάσεων του Θεάτρου Τέχνης Κάρολος Κουν, 75 χρόνια μετά την ίδρυσή του, παρουσιάστηκε χθες από την καλλιτεχνική διευθύντρια Μαριάνα Κάλμπαρη, με μότο τη σεφερική έκκληση «να μιλήσουμε απλά», χωρίς «μαλάματα».
Στις νέες παραγωγές, τα δύο μέρη των «Ακυβέρνητων Πολιτειών», «Αριάγνη» και «Νυχτερίδα», σκηνοθετούνται από τον Γιάννη Λεοντάρη και τον Αρη Τρουπάκη (15 Νοεμβρίου και 31 Ιανουαρίου αντίστοιχα στη Φρυνίχου), ενώ ο Κωστής Καπελώνης αναλαμβάνει τον «Οίκο Μακ-Μπεθ», κείμενο που ο Παναγιώτης Μέντης βάσισε στη γνωστή σαιξπηρική τραγωδία (από 16 Οκτωβρίου στο Υπόγειο). Ο Βασίλης Παπαβασιλείου επαναφέρει από 19 Νοεμβρίου στη Φρυνίχου την πολυτραγουδισμένη «Ελένη» του Γιάννη Ρίτσου: «Θεωρώ πολύ καλό οιωνό», έλεγε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός στην παρουσίαση, «τη συνύπαρξη του Τσίρκα με τον Ρίτσο».
Η Ηλέκτρα Ελληνικιώτη σκηνοθετεί τη Μαρία Καβογιάννη στο «Προς Ελευσίνα» του Παύλου Μάτεσι (20 Νοεμβρίου, Φρυνίχου), ενώ η Ιόλη Ανδρεάδη σκηνοθετεί το «Φονικό στην εκκλησιά» του Τ.Σ. Ελιοτ ως ένα έργο για δύο πρόσωπα, τον Γιώργο Νανούρη και τη Ρούλα Πατεράκη (στην πρώτη της εμφάνιση στο Θέατρο Τέχνης), και με τον τίτλο «Ενας άνθρωπος επιστρέφει στην πατρίδα του πιστεύοντας ότι θα τον σκοτώσουν και τον σκοτώνουν» (4 Δεκεμβρίου, Υπόγειο). Η Κάλμπαρη παρουσιάζει τις «Δούλες» του Ζαν Ζενέ, με την Κάτια Γέρου, την Κωνσταντίνα Τάκαλου κ.ά. 50 χρόνια μετά το πρώτο ανέβασμά τους στο Τέχνης. Η Νατάσσα Τριανταφύλλη σκηνοθετεί τον σαιξπηρικό «Ιούλιο Καίσαρα» με έναν ηθοποιό, τον Ρένο Χαραλαμπίδη (από τον Απρίλιο), ενώ ο Νίκος Μαστοράκης σκηνοθετεί τους Μάγια Λυμπεροπούλου, Ναταλία Τσαλίκη, Αλέξανδρο Μυλωνά, Θάνο Τοκάκη ή Νίκο Αλεξίου (από τον Απρίλιο) στις «Ιστορίες από το δάσος της Βιέννης» του Εντεν φον Χόρβατ (επαναφορά της μεγάλης του επιτυχίας στο ΚΘΒΕ τη σεζόν 2002-3).
Στο «μουσικό πρόγραμμα» θα ακουστούν η «Νέκυια – Εκ-σταση» της Φένιας Παπαδόδημα σε κείμενα του Ομήρου και του Παπαδιαμάντη (2 Νοεμβρίου, Φρυνίχου)· ομοίως ο κατά Κωνσταντίνο Χατζή «Αγαμέμνονας», με αποσπάσματα από Αισχύλο και Ευριπίδη, μουσική από τον Γιώργο Κουμεντάκη και ερμηνείες από τον Γιώργο Παπαπαύλου και τη Λήδα Πρωτοψάλτη (6 Νοεμβρίου, Φρυνίχου)· η όπερα «Σπήλαιο» της Ελλης Παπακωνσταντίνου, που εκτός από τη μουσική του Τηλέμαχου Μούσα επιστρατεύει και φιγούρες του θεάτρου σκιών ή video art, αλλά και η διάλεξη μετά μουσικής «Duende» του Λόρκα σε νότες και ερμηνεία Σταμάτη Κραουνάκη.
Στις επαναλήψεις, ανεβαίνουν το «Relax Minotis» του Βασίλη Παπαβασιλείου, με τον ίδιο και τον Γιάννο Περλέγκα (από 6/10, στη σκηνή της Φρυνίχου). Επίσης, η σκηνοθετημένη από την Εφη Θεοδώρου «Λέσχη» του Στρατή Τσίρκα (από 11/10 στο Υπόγειο, σε συνεργασία με το Εθνικό Θέατρο), αλλά και η «Επανένωση της Βόρειας με τη Νότια Κορέα» του Ζοέλ Πομερά (16 Νοεμβρίου, Υπόγειο) υπό τις οδηγίες του Νίκου Μαστοράκη.
Τέλος, στην παιδική και νεανική σκηνή ανεβαίνει ο «Ρομπέν των Δασών» από τον Δημήτρη Δεγαΐτη και το «Ο δρ Τζέκιλ και ο κύριος Χάιντ» από τους Βασίλη Μαυρογεωργίου και Θανάση Δόβρη, ενώ στις δράσεις του Θεάτρου Τέχνης περιλαμβάνεται και πρόγραμμα ενόψει της 200ής επετείου της Επανάστασης του 1821 με τίτλο «Ποια είναι η σύγχρονη Ελλάδα».