Στις αρχές του νέου έτους – μετά από καθυστέρηση πέντε χρόνων – ξεκινά η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου στο μετρό Θεσσαλονίκης.
Την Τετάρτη 1η Νοεμβρίου ξεκινούν οι λεγόμενες πρόδρομες εργασίες. Αρχίζει η εγκατάσταση του εργοταξίου, ενώ στη συνέχεια, μετά την επέκταση του στην πλατεία Καπνεργάτη θα ξεκινήσουν οι εργασίες παράκαμψης των δικτύων των Οργανισμών Κοινής Ωφελείας μαζί με την προσωρινή επίχωση των αρχαιοτήτων με σάκους από άμμο, έτσι ώστε αυτά να προστατευτούν κατά τη φάση της κατασκευής.
Την Τρίτη η Αττικό Μετρό πραγματοποίησε σύσκεψη με φορείς της Θεσσαλονίκης προκειμένου να τους ενημερώσει αναλυτικά για την έναρξη της κατασκευής του σταθμού Βενιζέλου.
Όπως αναφέρθηκε, στόχος είναι να παραδοθεί ο σταθμός στο τέλος του 2021 με αρχές του 2022. Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, τον Νοέμβριο του 2020 θα παραδοθεί το 75% της βασικής γραμμής από τη Ν. Ελβετία μέχρι το Σιντριβάνι και, στις αρχές του 2021 θα παραδοθεί η επέκταση προς Καλαμαριά, ώστε να συνδεθεί με μέσο σταθερής τροχιάς η Ανατολική Θεσσαλονίκη με το κέντρο της πόλης.
Επιπλέον, σύμφωνα με τα όσα έγιναν γνωστά, το 2021 με αρχές 2022, με την ολοκλήρωση της Βενιζέλου, θα παραδοθεί και η υπόλοιπη γραμμή, ενώ εξετάζεται η δυνατότητα διέλευσης των τρένων από τη Βενιζέλου προκειμένου να φτάσουν μέχρι τον νέο σιδηροδρομικό σταθμό, εντός του 2021.
« Το μετρό της Θεσσαλονίκης αλλάζει από αύριο σελίδα και μετά από πολυετείς καθυστερήσεις, που έφτασαν στο σημείο πλήρους παύσης των εργασιών, αυτό μπαίνει επιτέλους στην τελική φάση ολοκλήρωσης του με την έναρξη της κατασκευής του πολύπαθου, αλλά και μοναδικού στον κόσμο λόγω των μοναδικών αρχαιοτητητων του, σταθμού Βενιζέλου», επεσήμανε, κατά τη διάρκεια της σύσκεψης ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Γιάννης Μυλόπουλος.