Αδειάζει η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ΑΠΔΠΧ) τον υπουργό Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, ο οποίος υποστήριξε ότι με ευθύνη της Αρχής δεν επετράπη η διαδικτυακή έκδοση των καρτών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, με αποτέλεσμα να συνεχίζεται η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού στα εκδοτήρια του Μετρό!

Με χτεσινή επίσημη ανακοίνωσή της, η ΑΠΔΠΧ τονίζει ότι σε καμία περίπτωση δεν απέρριψε την υποβολή αιτήσεων μέσω Διαδικτύου για την έκδοση ηλεκτρονικού εισιτηρίου, αλλά την επέτρεψε ρητώς.

Οπως τονίζεται στην ανακοίνωση της Αρχής, στην αρμοδιότητά της είναι μόνο τα θέματα επεξεργασίας και προστασίας των προσωπικών δεδομένων και ότι η ίδια «δεν δύναται να παρεμβαίνει στην υλοποίηση συστημάτων και στις επιχειρησιακές επιλογές». Μάλιστα η Αρχή προσθέτει ότι με τις αποφάσεις της γνωμοδότησε πως η υποβολή αίτησης μέσω Διαδικτύου για την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου «δεν προσκρούει σε θεμελιώδεις αρχές της προστασίας προσωπικών δεδομένων.

ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ. Το υπουργείο Μεταφορών, προσκειμένου να σβήσει τη φωτιά που άναψε η χθεσινή ανακοίνωση της Αρχής και να αποσείσει τις ευθύνες για την πολυήμερη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού στα εκδοτήρια καρτών του Μετρό, καλεί εσπευσμένα για αύριο Παρασκευή3 Νοεμβρίου, σε συνάντηση την ΑΠΔΠΧ,τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών της Αθήνας (ΟΑΣΑ) και την ανάδοχο εταιρεία του Αυτόματου Συστήματος Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ).

Το πλέον οξύμωρο είναι ότι ο Σπίρτζης ζητά «έστω και τώρα, η Αρχή να (ξανα)δηλώσει δημόσιαεάν επιτρέπει την υποβολή ηλεκτρονικής αίτησης με τη διεύθυνσητων πολιτών και τα υπόλοιπα απαιτούμενα στοιχεία, ώστε να μπορεί να αποσταλεί ταχυδρομικά η “έξυπνη κάρτα”, χωρίς την αυτοπρόσωπη παρουσία των πολιτών, όπως το υπουργείο είχε ενημερωθεί από τον ΟΑΣΑ και την ανάδοχο, με βάση τις γνωμοδοτήσεις 1 και 4 / 2017 της ίδιας της ΑΠΔΠΧ»!