Πώς το λέει η Θέλμα Ρίτερ στον «Σιωπηλό μάρτυρα» του Χίτσκοκ; «Είμαστε όλοι μια φυλή ηδονοβλεψιών». Στην ολισθηρή περιοχή όπου οι αποκαλύψεις για σεξουαλικές παρενοχλήσεις στο Χόλιγουντ συναντιούνται με την ανάγκη για φιλτράρισμα της πληροφορίας και τον κίνδυνο ενός «κυνηγιού μάγων και μαγισσών», φαίνεται ότι ο νέος κύκλος φέρει το όνομα του Ντάστιν Χόφμαν. Η καταγγελία της Αννας Γκράχαμ Χάντερ μάς γυρίζει αυτή τη φορά στο 1985, όταν σύμφωνα με δηλώσεις της στο περιοδικό «Hollywood Reporter» η δεκαεπτάχρονη τότε μαθητευόμενη βοηθός παραγωγής δέχτηκε σεξουαλική παρενόχληση από τον αμερικανό σταρ στα γυρίσματα της τηλεοπτικής ταινίας «Ο θάνατος του εμποράκου». Οι περιγραφές της περιλαμβάνουν την επίσκεψη στο καμαρίνι του 80χρονου σήμερα ηθοποιού, από τους «αντιστάρ» της δεκαετίας του 1970. Σύμφωνα μ’ αυτές, εκείνος άπλωνε χέρι πάνω της ζητώντας της να του κάνει μασάζ στα πόδια ή κάνοντας χιούμορ με την παραγγελία σφιχτών αβγών και αναφερόμενος στα γεννητικά της όργανα. «Ο περίγυρός του έσκασε τότε στα γέλια. Αποχώρησα αμίλητη. Και μετά πήγα στο μπάνιο και έκλαψα» γράφει η Αννα Γκράχαμ Χάντερ στο άρθρο της.
Η Χάντερ καταγγέλλει τη συμπεριφορά του Ντάστιν Χόφμαν προφανώς στη σκιά του «σκανδάλου Γουάινστιν» και θυμάται τη μαθητεία πέντε εβδομάδων στα τηλεοπτικά πλατό. Λεπτομέρειες από εκείνη την περίοδο κατέγραψε σε ένα ημερολόγιο, το οποίο ταχυδρόμησε εκείνη την εποχή στην αδελφή της. «Σήμερα, όταν συνόδευσα τον Ντάστιν στη λιμουζίνα του, άγγιξε τον κ.. μου τέσσερις φορές» έγραφε. «Κάθε φορά τον χτυπούσα σκληρά και του έλεγα ότι ήταν ένας βρώμικος γέρος». Η ίδια ισχυρίζεται στο «Hollywood Ρeporter» ότι στο πλατό ένας προϊστάμενος της είπε να αποδεχθεί τη συμπεριφορά του και να «θυσιάσει» μερικές από τις αξίες της για χάρη της παραγωγής.
Η συγγνώμη ενός σταρ
Μπροστά σε νέο σκάνδαλο
Λίγες ώρες μετά τη χθεσινή αποκάλυψη για τον Ντάστιν Χόφμαν η εφημερίδα «Los Angeles Times» φιλοξενούσε τις καταγγελίες έξι γυναικών ηθοποιών που μιλούσαν για τη σεξουαλική επίθεση που δέχτηκαν από τον σκηνοθέτη Μπρετ Ράτνερ («Κόκκινος δράκος», «X-Men: η τελευταία αναμέτρηση», «Ηρακλής» κ.ά.), το όνομα του οποίου εντοπίζεται επίσης στους τίτλους παραγωγής των πρόσφατων ταινιών «Η αλήθεια» του Τζέιμς Βάντερμπιλτ και «Η επιστροφή» του Αλεχάντρο Γκονζάλεθ Ινιαρίτου.