Ηταν η καλύτερη διαφήμιση του ελληνικού ποδοσφαίρου στην Ευρώπη. Πρώτα ο Ολυμπιακός και ακολούθως η ΑΕΚ διέψευσαν τους επιδερμικούς στοχασμούς που διατυπώθηκαν κατά τις κληρώσεις των ομάδων στο Τσάμπιονς Λιγκ και στο Γιουρόπα Λιγκ. Απέναντι στους κολοσσούς Μπαρτσελόνα και Μίλαν θύμισαν σε όλους τους σκοταδιστές πως το ελληνικό ποδόσφαιρο διαθέτει ποιότητα και μπορεί να διεκδικήσει πολύ περισσότερα απ’ όσα οι μικρόψυχοι εκτιμούν.
Γεμάτα γήπεδα, καταπληκτική ατμόσφαιρα και ποδοσφαιριστές που στάθηκαν αντάξιοι των περιστάσεων, αναγκάζοντας Ισπανούς και Ιταλούς να αναφερθούν με κολακευτικά σχόλια στις αντιπάλους των ομάδων τους.
Οι κενόσοφοι διανοούμενοι θα πουν πως η Μίλαν δεν βρίσκεται σε καλή κατάσταση και ο Βαλβέρδε σεβάστηκε την ομάδα που τον αγάπησε όσο καμία. Βλακείες. Στο Ολυμπιακό Στάδιο, που ευχόμαστε να το βλέπουμε όπως χθες και στα παιχνίδια της Σούπερ Λίγκας, η Μίλαν έχει κατακτήσει δύο Τσάμπιονς Λιγκ, το 1994 και το 2007. Το καλοκαίρι δαπάνησε πάνω από 200 εκατ. ευρώ και η φανέλα της είναι τόσο βαριά που μπορεί να νικήσει από μόνη της οποιονδήποτε αντίπαλο. Αυτή την ομάδα η ΑΕΚ την περιόρισε στο πρώτο ημίχρονο μόλις σε ένα σουτ και την κράτησε μακριά από την περιοχή της.
Ολυμπιακός και Δικέφαλος έστειλαν μήνυμα πως το ελληνικό ποδόσφαιρο αξίζει μεγαλύτερο σεβασμό και όχι αγοραία αντιμετώπιση από συσκοτισμένα μυαλά.