Η τσιγκουνιά του Ρενέ Μαγκρίτ ήταν η αιτία που επί 85 χρόνια οι ερευνητές έψαχναν απεγνωσμένα να βρουν ένα έργο του που θεωρούνταν χαμένο. Και μόλις προ ημερών ανακοίνωσαν ότι επιτέλους κατάφεραν να εντοπίσουν το τελευταίο τέταρτο του πίνακα του 1927 «Μαγεμένη πόζα» κάτω από το έργο του «Ο Θεός δεν είναι Αγιος» (1935-36). Στον συγκεκριμένο καμβά ο εκ των πλέον δημοφιλών του σουρεαλισμού απεικονίζει δύο γυμνές γυναίκες να ακουμπούν πάνω σε ισάριθμους σπασμένους κίονες. Η τύχη του χαμένου πίνακα άρχισε να αποκαλύπτεται το 2013 όταν το «Πορτρέτο» (1935) συντηρήθηκε στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Νέας Υόρκης κι εκεί οι ακτίνες Χ έδειξαν πως ένα τμήμα της «Μαγεμένης πόζας» βρισκόταν κάτω από αυτό. Ο Μαγκρίτ φαίνεται πως έκοψε τη «Μαγεμένη πόζα» σε τέσσερα κομμάτια ώστε να ξαναχρησιμοποιήσει τον καμβά και να μην ξοδέψει επιπλέον χρήματα. Το δεύτερο τμήμα βρέθηκε κάτω από το «Κόκκινο μοντέλο» (1935) που ανήκει στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης της Στοκχόλμης και το τρίτο εντοπίστηκε μόλις πέρυσι κάτω από το έργο τού 1935 «Η ανθρώπινη κατάσταση» που ανήκει στην Υπηρεσία Μουσείων του Νόρφολκ. Το τελευταίο μέρος βρέθηκε κάτω από έργο που ανήκει στο Μουσείο Μαγκρίτ των Βρυξελλών. Παρόλο που οι ερευνητές έχουν στα χέρια τους και τα τέσσερα τμήματα, η αποκατάσταση του έργου μπορεί να γίνει μόνο ψηφιακά.