Ο Βαλεντίνο Ρόσι –ετών 39! –δηλώνει ότι κάνει από τώρα ζέσταμα για το MotoGP του 2018 με μοναδικό του στόχο την κατάκτηση του δέκατου πρωταθλήματος στην καριέρα του. Διαφορετικά θα συνταξιοδοτηθεί από μόνος του.
O… γιατρός (όπως των αποκαλούν) του MotoGP, ο πιο διάσημος οδηγός στο μηχανοκίνητο σπορ των δύο τροχών, ο 39χρονος πιλότος της Yamaha (ναι, τρέχει ακόμη στις πίστες), ο Βαλεντίνο Ρόσι δηλώνει: «Θέλω το 2018 να κατακτήσω ένα ακόμη πρωτάθλημα. Αυτό θα εξαρτηθεί από την απόδοσή μου, οπότε το επόμενο καλοκαίρι θα αποφασίσω από κοινού με την ομάδα μου αν θα αποχωρήσω από το MotoGP».
O γηραιότερος πιλότος του MotoGP προκαλεί με τα αποθέματα αντοχής του και δηλώνει ετοιμοπόλεμος, γυρίζοντας την πλάτη στους συνομήλικους συναθλητές του, που έχουν πάρει σύνταξη εδώ και πολλά χρόνια. Λίγο πριν πατήσει τα 40, ο διάσημος ιταλός αναβάτης, που έχει στο παλμαρέ του εννέα πρωταθλήματα, πεισμώνει και θέλει διακαώς ένα ακόμη πρωτάθλημα. Εν συντομία: ο Ρόσι γεννήθηκε στην Ιταλία σε μια μικρή πόλη, στο Ουρμπίνο, ενώ την πρώτη φορά που δοκίμασε ένα ιταλικό μότοκρος, έπεσε στα πρώτα κιόλας μέτρα! Μάλλον, αυτή η ατυχία λειτούργησε θετικά για τον Ρόσι στο να κολλήσει το μικρόβιο των αγώνων. Κλέβει για πρώτη φορά τα φώτα της δημοσιότητας το 1997 όταν εμπλέκεται στο MotoGP των 125 κυβικών. Τότε κερδίζει τους 11 από τους 15 αγώνες και κατακτά το πρώτο του πρωτάθλημα. Από εκεί και πέρα η καριέρα του εκτοξεύεται και κλείνει τα πιο αξιοζήλευτα συμβόλαια με τις καλύτερες ομάδες.
Είναι ο πιο ακριβοπληρωμένος οδηγός στο MotoGP και από τους πιο καλοπληρωμένους αθλητές σε όλο τον κόσμο. Τρέχει πάντα με τον αριθμό 46, ίδιος με αυτόν που έτρεχε και ο πατέρας του ως οδηγός αγώνων.
Σήμερα έρχεται να δηλώσει ότι και το 2018 (χρονιά που λήγει το συμβόλαιο του με την Yamaha) θα προκαλέσει και πάλι χρονόμετρα χωρίς καμία έκπτωση στα γκάζια. Απλά για να κονταροχτυπηθεί με τον πρώην θαυμαστή του και σημερινό αντίπαλο, τον ταλαντούχο και κατά 15 χρόνια νεότερό του, τον 24χρονο Καταλανό Μαρκ Μάρκεζ. Ο Ρόσι γνωρίζει πολύ καλά να φυλάγεται. Ομως μόνο μέσα στις πίστες, διότι στην προσωπική του ζωή εκτέθηκε πριν από δέκα χρόνια, όταν το 2007 η οικονομική αστυνομία τον «έπιασε» για φοροδιαφυγή 110 εκατ. ευρώ. Ο Βαλεντίνο Ρόσι, ακόμη κι αν αποσυρθεί από το MotoGP, φαίνεται ότι δεν πρόκειται να μείνει για πολύ εκτός αγώνων. Ονειρεύεται μια δική του ομάδα, γι’ αυτό και εκπαιδεύει ένα δικό του φυτώριο νέων οδηγών που πιθανόν να αποτελέσουν και τα επόμενα ταλέντα στο MotoGP.