Σε πολυαναμενόμενο σημαντικό γεγονός αναδεικνύεται, κυρίως για τη βιομηχανία του ηλεκτρονικού εμπορίου, η αυριανή «μαύρη Παρασκευή» (Black Friday). Οι πωλήσεις αναμένεται να αυξηθούν σε σχέση με πέρυσι, καθώς η πορεία των Black Fridays παραμένει σταθερά ανοδική στο πέρασμα των χρόνων. Ειδικότερα, σύμφωνα με την Adobe Digital Insights, μόνο οι online πωλήσεις της περσινής Black Friday ξεπέρασαν τα 3 δισ. δολάρια. Πρόκειται για επιδόσεις που αναμένεται να αυξηθούν φέτος, ως αποτέλεσμα της αύξησης της online δαπάνης για αγορές.
Αντίστοιχη μελέτη της RTB House (παρέχει λύσεις retargeting, χρησιμοποιώντας τεχνολογία αιχμής σε κορυφαίους διαφημιζόμενους παγκοσμίως) αναφέρει ότι για τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου η Black Friday αποτελεί το πρώτο peak της εορταστικής περιόδου, ενώ παράλληλα είναι μία ευκαιρία να επιτευχθούν τεράστιοι όγκοι πωλήσεων.
Αποτυπώνοντας τον τρόπο με τον οποίο αυξάνεται διαχρονικά η δημοτικότητα της Black Friday, η RTB House αναφέρει ότι σε σχέση με το 2015 η Black Friday του 2016 προσείλκυσε πάνω από 106% περισσότερους ανθρώπους σε online καταστήματα, ενώ οι συναλλαγές αυξήθηκαν κατά 204%.
Στην Ελλάδα, στη διάρκεια της περσινής Black Friday, τα online καταστήματα αύξησαν την επισκεψιμότητά τους κατά περίπου 150% σε σχέση με τη συνολική επισκεψιμότητα του Νοεμβρίου. Επιπλέον, οι καταναλωτές πραγματοποίησαν την ημέρα αυτή περισσότερες συναλλαγές κατά 228%, σε σχέση με τις συναλλαγές όλου του μήνα!