Οι προθέσεις
Τι λένε οι ειδικοί; Το κοντινό στο τσιπρικό χαμόγελο έπεισε το κοινό; Η κυρία στο φινάλε με το κόκκινο πουλόβερ; Υποδύθηκε με επιτυχία τη χαρούμενη δικαιούχο; Πώς το είδε ένας διαφημιστής; «Για το κοινό του ήταν μια χαρά». Οταν λέει «κοινό», προσθέτει, πως δεν αναφέρεται μόνο στη δυνητική εκλογική πελατεία αλλά και στο εσωκομματικό ακροατήριο. Το σποτ, δηλαδή, μπορεί να εκληφθεί και ως μια απόπειρα υπενθύμισης της χαμένης αριστεροσύνης τους. Μια προσπάθεια να τονώσει το ηθικό των συντρόφων. Ετσι εξηγεί και το σενάριο. Γιατί; Επειδή «πατά στο διχασμό που έχει καλλιεργήσει από την πρώτη στιγμή ο ΣΥΡΙΖΑ. Το μοτίβο “εκείνοι και οι άλλοι” που υπάρχει σε κάθε αφήγημά του». Για όλους αυτούς τους λόγους ο εν λόγω επαγγελματίας της διαφήμισης βρίσκει το προϊόν επιτυχημένο. Εξάλλου, συμπληρώνει, «με το κοινωνικό μέρισμα ο Τσίπρας δημιούργησε την ατζέντα κι η ΝΔ ακολουθεί». Δεν έχει κι άδικο. Οσο για το κάστινγκ; Δεν ξαφνιάζει που είναι προσωποκεντρικό. «Ο Τσίπρας ήταν και είναι το δυνατό χαρτί του κόμματος». Θυμίζει, όμως, πως αν και είναι η πρώτη διαφήμιση που πρωταγωνιστεί πρωθυπουργός, η γενική ιδέα έχει ξαναπαίξει. «Με εντολή Σαμαρά».