Πρόσφατα, ο Μίχαελ Σουμάχερ «έκλεψε» έναν ακόμη άτυπο τίτλο: είναι ο καλύτερος πιλότος στην ιστορία της Ferrari, σύμφωνα με πρόσφατη ψηφοφορία αναγνωστών του περιοδικού «F1 Racing». Ο Σουμάχερ ψηφίστηκε ως ο καλύτερος οδηγός στην εβδομηντάχρονη πορεία της Ferrari στη Formula 1, με ποσοστό 50,1%! Στη δεύτερη θέση βρέθηκε ο Κίμι Ραϊκόνεν, ενώ εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι ο Σεμπάστιαν Φέτελ βρίσκεται στη δέκατη θέση –και τελευταία –με το θλιβερό ποσοστό 1,3%.
Ο Μίχαελ Σουμάχερ δεν τραβάει μόνο τα βλέμματα των οπαδών του, αλλά και των συλλεκτών ανά τον κόσμο που έχουν –όπως φαίνεται –άφθονα εκατομμύρια ευρώ για να αποκτήσουν την ιστορία της Formula 1 σε τροχούς. Συγκεκριμένα, οκτώ συλλέκτες διεκδίκησαν προσφάτως το μονοθέσιο F2001 του Μίχαελ Σουμάχερ σε δημοπρασία. Ηταν το μονοθέσιο της Ferrari που οδηγούσε ο Σουμάχερ το 2001, χρονιά κατά την οποία κατέκτησε το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1. Ο τυχερός συλλέκτης για να την αποκτήσει χρειάστηκε να καταβάλει 6,4 εκατομμύρια ευρώ!
Επτά πρωταθλήματα, 91 νίκες στην καριέρα του, ενώ έχει ανέβει 155 φορές στο βάθρο των νικητών! Το 2001, ήταν από τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής του: στο καναδέζικο Γκραν Πρι, ο Μίχαελ Σουμάχερ έκανε το 1-2 με τον αδελφό του Ραλφ Σουμάχερ (που έτρεχε και αυτός στη Formula 1). Ηταν και το πρώτο 1-2 με δύο αδέλφια στην ιστορία της Formula 1. Στις 4 Οκτωβρίου 2012, ο Σουμάχερ ανακοίνωσε ότι θα αποχωρήσει από τους αγώνες μετά το τέλος της σεζόν. Ομως δεν ήταν η πρώτη φορά που ανακοίνωνε την αποχώρησή του.
Το 2009, είχε ξανά αναφέρει την απόφασή του να κρεμάσει την αγωνιστική του στολή. Λίγους μήνες αργότερα, ωστόσο, το μετάνιωσε και επέστρεψε στα γκραν πρι για άλλα τρία χρόνια. Το 2012, αποφάσισε να χαρεί τη ζωή του με την οικογένειά του κάνοντας –χωρίς την πίεση του αυστηρού προγράμματος ενός πιλότου της F1 –τον γύρο του κόσμου με το ιδιωτικό τους τζετ.
Είκοσι χρόνια
Ο Μίχαελ Σουμάχερ έτρεξε το πρώτο του γκραν πρι το 1991, σε ηλικία 22 ετών. Η πρώτη του νίκη ήρθε έναν χρόνο αργότερα, στο βελγικό Γκραν Πρι. Η χειρότερη χρονιά του ήταν το 1999, όταν εξαιτίας ενός τραυματισμού έτρεξε μόνο σε έξι από τα δεκαέξι γκραν πρι. Συμμετείχε σε τέσσερις ομάδες: το 1991 με την Jordan, το 1992 μεταπήδησε στην Benetton Ford, το 1996 στη Ferrari και το 2010 στη Mercedes –με ομόσταβλό του τον Νίκο Ρόσμπεργκ.