Μπορεί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις να έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο, ωστόσο μόλις οι 6 στις 10 διαθέτουν δική τους ιστοσελίδα και από αυτές λιγότερο από το 30% πραγματοποιεί πωλήσεις.
Αυτό δείχνει η έρευνα της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για τη χρήση των τεχνολογιών και το ηλεκτρονικό εμπόριο στις επιχειρήσεις για το 2017.
Οπως προκύπτει, οι επιχειρήσεις με δική τους ιστοσελίδα μειώθηκαν σε σχέση με το 2016 από 65,9% σε 64,8% όπως και εκείνες που έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο από 87,7% το 2016 σε 86,6% το 2017. Μείωση όμως εμφανίζει και ο ρυθμός αύξησης του τζίρου του ηλεκτρονικού εμπορίου από 5,5% πέρσι σε 3,6% φέτος.
Η έρευνα συγκέντρωσε πληροφορίες για τη χρήση των τεχνολογιών πληροφόρησης από τις επιχειρήσεις για τη χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή, την πρόσβαση στο Διαδίκτυο, την αυτόματη ανταλλαγή πληροφοριών μέσα στην επιχείρηση καθώς και τη λήψη παραγγελιών και τη διενέργεια πωλήσεων και αγορών μέσω Διαδικτύου, δηλαδή ηλεκτρονικό εμπόριο. Πραγματοποιήθηκε σε επιχειρήσεις που απασχολούν άνω των δέκα εργαζομένων και δείχνει ότι το 88,6% χρησιμοποιεί ηλεκτρονικούς υπολογιστές, το 97,8% έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο.
Από τις 22.701 επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα και είχαν πρόσβαση στο Διαδίκτυο το 2017 το 73,3% παρείχε υπηρεσίες πρόσβασης σε καταλόγους προϊόντων τους και μόλις το 29,9% παρείχε τη δυνατότητα ηλεκτρονικών παραγγελιών και κρατήσεων. Για το 2017 σε σύνολο 992.331 εργαζομένων στις επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν ηλεκτρονικούς υπολογιστές σχεδόν ο ένας στους δύο (453.914) κάνει χρήση υπολογιστή. Ποσοστό 39,9% έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο από τους υπολογιστές της επιχείρησης ενώ 14,8% έχει πρόσβαση Διαδίκτυο για επαγγελματικούς σκοπούς μέσω φορητών συσκευών οι οποίες επιτρέπουν σύνδεση μέσω κινητής τηλεφωνίας.