Τη μάχη των πωλήσεων από τη Zara φαίνεται να χάνει η H&M. Σύμφωνα με το Bloomberg, η H&M παρουσίασε τη μεγαλύτερη πτώση τριμηνιαίων πωλήσεων των τελευταίων δέκα ετών, προκαλώντας ερωτηματικά σχετικά με τα σχέδια επέκτασής της. Στον αντίποδα, η Zara ανακοίνωσε καθαρό κέρδος για τον Σεπτέμβριο ύψους 2,3 δισ. ευρώ, με άνοδο 6% έναντι του προηγούμενου έτους, ενώ το καθαρό της κέρδος αυξήθηκε κατά 2,7%, στα 975 εκατ. ευρώ.
Η Zara κερδίζει πλέον την H&Μ στη σκληρή μάχη των πωλήσεων
Τελευταία Νέα
- Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Οι πρώτες δηλώσεις του Χάρη Δούκα – «Το μήνυμα της κάλπης είναι καθαρό, το 70% ζητάει αλλαγή ηγεσίας»
- Οι πρώτες δηλώσεις του Κατρίνη: «Το ποιος θα ηγηθεί της παράταξης θα το κρίνουν οι πολίτες»
- Εκλογές ΠΑΣΟΚ: Οι πρώτες δηλώσεις του Παύλου Γερουλάνου – «Όποιος πιστεύει στη Δημοκρατία, πιστεύει και στο αποτέλεσμα»