H παράσταση μετράει ήδη δύο χρονιές με sold out βραδιές. Αλλά και μια επιτυχημένη ευρωπαϊκή περιοδεία σε εννιά πόλεις. Παρ’ όλα αυτά, το «Σχεδόν Σαράντα», το stand up έργο που φέρνει τη σφραγίδα του Γιώργου Χατζηπαύλου, δεν μπορεί να κλείσει ακόμα τον κύκλο της μιας κι έχει ακόμα πολλές σκηνές γέλιου να χαρίσει στο κοινό. Έτσι, επιστρέφει κάθε Σάββατο και Κυριακή στις 21.30 στην σκηνή του Ιδρύματος Κακογιάννη (Πειραιώς 206, Ταύρος, τηλ. 2103418550, είσοδος 8-10 ευρώ), για να αφηγηθεί την ιστορία του για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων.
Είναι η τελευταία χρονιά που παρουσιάζεται και ο στόχος είναι να ταξιδέψει σε όσο το δυνατόν περισσότερες πόλεις γίνεται. Είναι η μεγαλύτερη περιοδεία που έχω κάνει ποτέ και η πρόκληση είναι ο προγραμματισμός ώστε να ταξιδέψει η παράσταση όσο περισσότερο γίνεται στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Έχετε αλλάξει το αρχικό της περιεχόμενο ή την έχετε κρατήσει αυτούσια;
Στο σύνολο όχι. Ορισμένα κομμάτια έχουν αλλάξει, πάντα γίνεται αυτό από χρονιά σε χρονιά. Ειδικά όμως φέτος, καθώς έχω αρχίσει να γράφω τα κείμενα της επόμενης δουλειάς μου, υπάρχουν σημεία που δοκιμάζω και ολοκαίνουργιο υλικό που θα αποτελέσει τη βάση της επόμενης παράστασης.
Από πού αντλείτε έμπνευση για να φτιάξετε όλα τα αστεία που ακούγονται από σκηνής;
Κυρίως επιλέγω τα θέματά μου. Ψάχνω ιστορίες, συμπεριφορές και παρατηρήσεις με ανατροπή κι έκπληξη.
Μιας και ζούμε σε μια αρκετά σκούρα εποχή, τι στοιχεία κάνουν τον κόσμο να γελάει;
Από την εμπειρία μου δεν έχω διακρίνει αλλαγές σε σχέση με παλιότερα, ίσως γιατί το γέλιο είναι μια αντανακλαστική αντίδραση, αυθόρμητη. Όσο στενάχωρο κι αν είναι το περιβάλλον ένα καλό αστείο πάντα βρίσκει τον χώρο του.
Όντας ο μοναδικός πρωταγωνιστής της παράστασης επί σκηνής, πώς διαχειρίζεστε τη σχέση σας με το κοινό και τους ρόλους πού καλείστε να υποδυθείτε; Αν δεν πιάσουν τα αστεία που θα πείτε, πώς αντιδράτε;
Στο stand-up ο κωμικός δεν υποδύεται κάποιο ρόλο. Η όποια σχέση με το κοινό προκύπτει μέσα από τη σύνδεση με τα κείμενα του κωμικού. Σχετικά με τα αστεία, υπάρχει η περίοδος προετοιμασίας και δοκιμών σε κοινό τόσο σε βραδιές open mike όσο και σε παραστάσεις work in progress άρα το τελικό υλικό είναι έτοιμο και δοκιμασμένο ώστε να “δουλεύει” κατά την κρίση του κωμικού.