Το δίδυμο Χάμιλτον – Μπότας αναμένεται από τη νέα σεζόν να αφήσει στην άκρη τις… ευγένειες –όπως μας είχαν συνηθίσει στα φετινά γκραν πρι –και να δώσει ένα ρεσιτάλ κόντρας από το πρώτο κιόλας γκραν πρι.
Η ξεθωριασμένη πλέον κόντρα ανάμεσα στους δύο κορυφαίους πιλότους της Mercedes-Benz, μεταξύ των Λιούις Χάμιλτον και Νίκο Ρόσμπεργκ (με τον δεύτερο να συμπληρώνει έναν χρόνο απουσίας από τα γκραν πρι), φαίνεται ότι λείπει τόσο από τους θεατές όσο και από την ομάδα. Οι αλλεπάλληλες μάχες και οι προκλητικές λογομαχίες μεταξύ των οδηγών τηςMercedes-Benz (που κυριαρχούσαν στο γερμανικό στρατόπεδο πριν από δύο χρόνια) μπορεί να προξενούσε ισχυρούς πονοκεφάλους στους αρχηγούς της ομάδας (μεταξύ αυτών και ο Νίκι Λάουντα, που είχε συνήθως τον ρόλο του πυροσβέστη), κρατούσε όμως ζωντανό το ενδιαφέρον των χιλιάδων οπαδών της Φόρμουλα 1.
Στην αντεπίθεση
Σήμερα, ο Τότο Βολφ, ο αγωνιστικός διευθυντής της γερμανικής ομάδας, πιστεύει ότι το νέο δίδυμο τηςMercedes-Benz έχει σπάσει κάθε ρεκόρ… ευγένειας, που σε καμία περίπτωση δεν θυμίζει τις κόντρες που είχε ο φετινός πρωταθλητής με τον προηγούμενο ομόσταβλό του, Νίκο Ρόσμπεργκ. Οι δύο οδηγοί (Χάμιλτον και Μπότας) έχουν άριστες σχέσεις, κάτι που χρεώνεται σε μεγάλο ποσοστό στον δεύτερο οδηγό, ο οποίος από τις αρχές της αγωνιστικής σεζόν ακολούθησε κατά γράμμα τις εντολές της ομάδας του, οδηγώντας το μονοθέσιό του αμυντικά και πάντα ένα βήμα πίσω από τον Λιούις Χάμιλτον. Σήμερα, ο ανήσυχος Βολφ έχει στο πίσω μέρος του κεφαλιού του ένα σατανικό σχέδιο: όπως αναφέρει και ο ίδιος, ο Χάμιλτον θα μπορέσει να γίνει ακόμη πιο αποδοτικός αν ο Μπότας αφήσει στην άκρη τις ευγένειες και περάσει στην αντεπίθεση, πιέζοντας τον πρώτο! Είναι πλέον σίγουρο ότι ο νέος οδηγός της Mercedes-Benz αναμένεται από το πρώτο κιόλας γκραν πρι της χρονιάς, που είναι προγραμματισμένο για την άνοιξη του 2018, να γίνει περισσότερο ανταγωνιστικός και να πατήσει γκάζι για το καλό της ομάδας του –κάτι που το απέδειξε και με τη νίκη του στο τελευταίο γκραν πρι της χρονιάς στο Αμπου Ντάμπι.
Το σίγουρο είναι ότι η πρωταθλήτρια Mercedes-Benz θα έχει από την επόμενη άνοιξη όχι έναν, αλλά τρεις αντιπάλους. Η γερμανική ομάδα θα πρέπει πλέον να υπολογίζει τόσο τηFerrari,όσο και τηRedBull,μαζί με τηMcLaren! Και όλα αυτά τη στιγμή που ο Μαξ Φερστάπεν δήλωσε πριν από λίγο καιρό ότι το 2018 θα είναι η χρονιά που θα διεκδικήσει ένα πρωτάθλημα. Παρά το νεαρό της ηλικίας του –πλησιάζει τα 20! –θεωρείται ένας από τους πιο γρήγορους πιλότους στηΦόρμουλα 1.Ο ταλαντούχος οδηγός της Red Bull παρουσιάστηκε φέτος ακόμη πιο γρήγορος σε σχέση με πέρυσι. Τόσο το οδηγικό στυλ του, όσο και το βελτιωμένο μονοθέσιό του φανερώνουν μια σταθερά ανοδική βελτίωση, με όπλο το αστείρευτο «ρίσκο» που προς το παρόν τον δικαιώνει.