Με έρωτα κεραυνοβόλο που έχει δραματική κατάληξη θα μπορούσε να παρομοιάσει κάποιος την άφιξη της documenta14 στην Αθήνα. H μεγάλη εικαστική διοργάνωση του Κάσελ της Γερμανίας «ερωτεύεται» τον παρία της Ευρώπης. Αποφασίζει να μοιραστεί μαζί του τη δόξα και το χρήμα της για πρώτη φορά στην 63χρονη ιστορία της με στόχο να «μάθει από την Αθήνα». Η φτωχή εικαστικά και οικονομικά –σε σχέση με τη διεθνή διοργάνωση του Κάσελ –ελληνική πρωτεύουσα αναμένει τον Μεσσία, αλλά γρήγορα απογοητεύεται. Το εγχώριο εικαστικό δυναμικό γκρινιάζει ότι δεν εκπροσωπείται επαρκώς. Ο Δήμος Αθηναίων πανηγυρίζει για τις επιπλέον αφίξεις στην πόλη. Το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης για πρώτη φορά βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία. Και το μεγαλύτερο μέρος του αθηναϊκού κοινού δεν φτάνει ώς τους 40 χώρους όπου είναι διάσπαρτη η έκθεση. Ωστόσο μέχρι τη λήξη της διοργάνωσης στο Κάσελ, στα μέσα Σεπτεμβρίου, ο έρωτας είχε μετατραπεί σε εφιάλτη. Η documenta14 χρεώθηκε 7 εκατ. ευρώ πέραν του προϋπολογισμού της, κυρίως λόγω των επιπλέον εξόδων που έκανε εξαιτίας του διχασμού της μεταξύ Κάσελ και Αθήνας. Υψηλόβαθμα στελέχη της αναγκάστηκαν σε παραίτηση. Η Γερμανία σαρκάζει ότι έμαθε από την Αθήνα πώς γίνεται η κακή οικονομική διαχείριση και η Αθήνα προσθέτει ίσως ένα ακόμη χαμένο στοίχημα στο ενεργητικό της.