OΛιούις Χάμιλτον δεν είναι πλέον μόνος. Και αυτό το δηλώνει όλο και πιο συχνά το τελευταίο διάστημα, αναφέροντας ότι οι… ακίνδυνοι αντίπαλοί του ανήκουν στο παρελθόν και από το 2018 η ζωή του στα γκραν πρι μόνο πλήξη (εξαιτίας της συνηθισμένης κυριαρχίας του στις πρώτες θέσεις) δεν θα του προκαλούν.
Πρώτος του… εφιάλτης ο Μαξ Φερστάπεν. Ο μικρός, μόλις 20 χρονών, πιλότος τηςRedBullκατάφερε πέρυσι να ανέβει δύο φορές στο σκαλί του βάθρου. Ο Φερστάπεν –που πολλοί βλέπουν στο πρόσωπό του τον θρυλικό Αϊρτον Σένα –παρά τα προβλήματα της περσινής χρονιάς αποδεικνύει σε κάθε γκραν πρι ότι μπορεί να τα βάλει με τα «θηρία» (Λιούις Χάμιλτον και Σεμπάστιαν Φέτελ), οδηγώντας ταχύτατα και μαγεύοντας τους οπαδούς τηςFormula1 που θέλουν διακαώς από το «δυνατό χαρτί» τηςRedBullέναν τίτλο. Πρόσφατα ο Λιούις Χάμιλτον δήλωσε ότι ο μικρός, ταλαντούχος οδηγός από την Ολλανδία (που ξεκίνησε στηFormula 1 σε ηλικία 17 ετών, προτού καν αποκτήσει δίπλωμα οδήγησης για δημόσιους δρόμους!) μπορεί να διεκδικήσει έναν τίτλο ακόμη και φέτος. Το μεγάλο άλμα προόδου του στηFormula 1 επιβεβαιώνει και ο επικεφαλής τηςRedBull Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος αναφέρει ότι ο μικρότερος ηλικιακά οδηγός έχει έρθει στο επίπεδο που επιθυμούν.
Πιο τολμηρός
Ο δεύτερος αντίπαλος του Χάμιλτον είναι ήδη γνωστός, μόνο που το 2018 θα είναι πιο τολμηρός: ο Σεμπάστιαν Φέτελ, ο γερμανός, πρωτοκλασάτος πιλότος της ιταλικής φίρμας που πέρυσι δεν κατάφερε να τον στριμώξει όσο μπορούσε, φέτος –με δεδομένο ότι τα μονοθέσια τηςFerrariθα αναβαθμιστούν ακόμη περισσότερο –θα φέρει σε πολύ δύσκολη θέση τον άνετο, περσινό πρωταθλητή. «Ο Φέτελ έχει μάθει από τα λάθη του και όπως είναι φυσικό το 2018 θα βελτιωθεί ακόμη περισσότερο» δήλωσε ο Χάμιλτον πριν από λίγες ημέρες, με δεδομένο ότι το θριαμβευτικό πρωτάθλημα του 2017 ανήκει στο παρελθόν και το νέο έτος μόνο… ήρεμο δεν αναμένεται μέσα στις πίστες.
Με δεδομένη την ανοδική πορεία τηςFerrariκαι την εξέλιξη των μονοθεσίων τηςRedBull, ηMercedes-Benzαντιλαμβάνεται –πλέον, όσο ποτέ άλλοτε –ότι η κυριαρχία της το 2018 δεν είναι πλέον δεδομένη και ο κλοιός γύρω από αυτήν σφίγγει όλο και πιο πολύ. Τόσο σε επίπεδο οδηγών όσο και μονοθεσίων. Τις επόμενες εβδομάδες οι ομάδες θα ξεκινήσουν τις επίσημες παρουσιάσεις των βελτιωμένων μονοθεσίων τους. Ηδη ηFerrariανέφερε ότι το νέο της μονοθέσιο θα είναι έτοιμο στις 22 Φεβρουαρίου, λίγες ημέρες προτού αρχίσουν οι πιο καθοριστικές δοκιμές στην πίστα της Καταλωνίας.