Διακόπτεται από την 1η Φεβρουαρίου 2018 η σιδηροδρομική σύνδεση των σταθμών της Αμφίκλειας, της Λιλαίας και του Μπράλου στη Φθιώτιδα, λόγω των έργων αναβάθμισης της σιδηροδρομικής γραμμής.

Η αλλαγή αυτή, όπως ανακοίνωσε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, οφείλεται στην υλοποίηση σημαντικών σιδηροδρομικών έργων, που εκτελούνται από τον ΟΣΕ και την ΕΡΓΟΣΕ στον ορεινό όγκο μεταξύ Τιθορέας και Δομοκού. Πρόκειται για έργα, τα οποία έχουν μπει στην τελική τους φάση και μέσα στο ερχόμενο διάστημα θα ξεκινήσει η τμηματική παράδοσή τους.

Με βάση το χρονοδιάγραμμα των έργων που βρίσκονται σε εξέλιξη, το υφιστάμενο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Τιθορέας και Λιανοκλαδίου θα παρακάμπτεται πλήρως από 1ης Φεβρουαρίου 2018. Την ίδια στιγμή, θα ξεκινήσει η σταδιακή παράδοση σε κυκλοφορία της νέας σύγχρονης σιδηροδρομικής γραμμής στο τμήμα αυτό. Ήδη, τη Δευτέρα παραδόθηκε σε δοκιμαστική λειτουργία η νέα σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέα-Λιανοκλάδι.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ εξετάζει τρόπους για την εξυπηρέτηση των επιβατών των τριών σιδηροδρομικών σταθμών, με υποκατάσταση της συγκοινωνίας στα βασικά δρομολόγια που μέχρι σήμερα εξυπηρετούν τους σταθμούς της Αμφίκλειας, της Λιλαίας και του Μπράλου.

Για το αρχικό διάστημα λειτουργίας της νέας γραμμής, αναφέρει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πιθανόν να εμφανισθούν μικρές καθυστερήσεις, με βάση τις οδηγίες ασφαλούς κυκλοφορίας του ΟΣΕ και της ΕΡΓΟΣΕ. Για το λόγο αυτό η εταιρεία «ζητά την κατανόηση του επιβατικού κοινού για το προσεχές διάστημα και δεσμεύεται για την άρτια εξυπηρέτησή του με την ολοκλήρωση παράδοσης της νέας γραμμής».

Στο μεταξύ, τη Δευτέρα, η ΕΡΓΟΣΕ έθεσε σε δοκιμαστική λειτουργία τη νέα σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέα-Λιανοκλάδι, που διέρχεται από την νέα σήραγγα του Καλλιδρόμου, παρουσία του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη και του γενικού γραμματέα Μεταφορών κ. Θάνου Βούρδα.

Η νέα γραμμή συνδέει τους δύο ολοκαίνουργιους σιδηροδρομικούς σταθμούς Τιθορέα και Λιανοκλάδι και διέρχεται από την νέα δίδυμη σήραγγα στο Καλλίδρομο, μήκους 9 χιλιομέτρων, που είναι η μεγαλύτερη σιδηροδρομική σήραγγα της Ελλάδος και των Βαλκανίων. Η γραμμή θα τεθεί σε εμπορική εκμετάλλευση το αμέσως επόμενο διάστημα.

Το συνολικό έργο ολοκληρώνει προσπάθειες πολλών ετών και αποτελεί τεχνικό επίτευγμα της ΕΡΓΟΣΕ και του κατασκευαστικού τομέα της χώρας.

Τα έργα της ΕΡΓΟΣΕ στο σιδηροδρομικό άξονα Πειραιά- Αθηνών-Θεσσαλονίκης για την εγκατάσταση διπλής ηλεκτροδοτούμενης γραμμής συνεχίζονται εντατικά, με χρονικό ορίζοντα ολοκλήρωσης τον ερχόμενο Ιούνιο.