Αν και το ηλεκτρονικό εμπόριο κερδίζει συνεχώς νέους καταναλωτές, ένας στους δύο περιορίζεται στο να κάνει λίγες αγορές. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, το πρώτο τρίμηνο του 2017 το 50% των διαδικτυακών καταναλωτών πραγματοποίησε από μία έως και δύο αγορές, ενώ το 33,2% από τρεις έως πέντε. Οσο για την αξία των προϊόντων και των υπηρεσιών που αγοράστηκαν, σχεδόν ένας στους δύο πλήρωσε έως και 99 ευρώ, το 42% από 100 έως και 499 ευρώ, ενώ μόλις ένας στους δύο επέλεξε να αγοράσει προϊόντα και υπηρεσίες με κόστος άνω των 500 ευρώ.

Τέλος, αν και οι διαδικτυακές αγορές ίσως είναι λιγότερο ασφαλείς, μόνο 8,8% όσων συμμετείχαν στην έρευνα αντιμετώπισαν κάποιο πρόβλημα.