Σε τελικό στάδιο συμφωνίας για την εξαγορά του κλάδου γλυκισμάτων και ζαχαρωδών της Nestlé στις ΗΠΑ, έναντι 2,8 δισ. δολαρίων, βρίσκεται ο όμιλος Ferrero Group σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας. Η Ferrero δραστηριοποιείται κι αυτή στην αγορά γλυκισμάτων και ζαχαρωδών προϊόντων. Με τον ντιλ αυτό αποκτά πάνω από είκοσι μάρκες προϊόντων με υψηλή αναγνωρισιμότητα στην αμερικανική αγορά. Ανάμεσε σε αυτές περιλαμβάνονται οι Butterfinger, BabyRuth, 100Grand, Raisinets, και Wonka. Επίσης αποκτά το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης του σήματος Crunch.

Με τη συμφωνία αυτή η Ferrero γίνεται η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου στην αμερικανική αγορά στην οποία διατηρεί ήδη σημαντική παρουσία μέσω προϊόντων όπως οι καραμέλες Tic Tac, οι πραλίνες Ferrero Rocher, η πραλίνα φουντουκιού Nutella και οι σοκολάτες Fannie May και Harry London.

ΚΑΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ. Επίσης η Ferrero αποκτά τις παραγωγικές μονάδες με το αντίστοιχο προσωπικό της Nestlé U.S. στο Bloomington, Franklin Park και την Itasca, στο Ιλινόι.

Σύμφωνα με τον εκτελεστικό πρόεδρο του ομίλου Ferrero Τζιοβάνι Φερέρο, η εξαγορά αυτή “σε συνδυασμό με τη μέχρι σήμερα δραστηριότητα της Ferrero στην αμερικανική αγορά, στην οποία περιλαμβάνεται και η πρόσφατη εξαγορά των Fannie May Confections Brands και Ferrara Candy Company, μας δίνει τη δυνατότητα να ενισχύσουμε σημαντικά τη θέση μας, προσφέροντας στους καταναλωτές ακόμη περισσότερα υψηλής ποιότητας προϊόντα σοκολάτας, ζαχαρωδών και εποχικών γλυκισμάτων, ενώ και παράλληλα δημιουργεί νέες προοπτικές ανάπτυξης του ομίλου στη μεγαλύτερη αγορά του κλάδου παγκοσμίως”.

Σύμβουλοι της Ferrero για να κλείσει το ντιλ ήταν οι Credit Suisse Securities, Davis Polk, Wardwell LLP και Lazard.

Η Ferrero ξεκίνησε ως οικογενειακή επιχείρηση το 1946 στην πόλη Αλμπα της Ιταλίας και σήμερα είναι η τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο των σοκολατοειδών παγκοσμίως, με πωλήσεις άνω των 12 δισ. δολαρίων. Διαθέτει δίκτυα διανομής σε περισσότερες από 170 χώρες και εργατικό δυναμικό που ξεπερνά τους 30.000 υπαλλήλους σε 55 χώρες.