Ως ξεχωριστή υπηρεσία, μέσω ειδικής εφαρμογής για τα smartphones, τα tablets και τα laptops, που θα λειτουργεί ανεξάρτητα από τον τηλεπικοινωνιακό πάροχο του συνδρομητή, θα διατίθεται σύντομα η συνδρομητική τηλεόραση Cosmote TV.
Επίσης, μέχρι το τέλος του χρόνου το πακέτο των υπηρεσιών της Cosmote TV θα διατίθεται και μέσω ειδικής συσκευής που θα συνδέεται στο Διαδίκτυο, πάλι ανεξαρτήτως τηλεπικοινωνιακού δικτύου.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ, στο πλαίσιο του απολογισμού για τα δύο χρόνια λειτουργίας του καναλιού OTE History, μίλησε προχθές για τα σχέδια του ομίλου στη συνδρομητική τηλεόραση. Οπως χαρακτηριστικά ανέφερε, μέχρι σήμερα οι επενδύσεις του ΟTE για την ανάπτυξη της Cosmote TV έχουν υπερβεί τα 250 εκατ. ευρώ και αυτή τη στιγμή «κάνουμε break even». «Δεν μας δίνει κέρδη, αλλά βοηθάει γενικότερα στην εικόνα και τη διατήρηση των πελατών του ομίλου στο δίκτυο του ΟΤΕ», τόνισε ο Μιχάλης Τσαμάζ και πρόσθεσε ότι στόχος είναι η ενίσχυση της κερδοφορίας από τη συγκεκριμένη δραστηριότητα.
Η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, ανέφερε, επηρεάστηκε αρνητικά από την επιβολή του τέλους 10% στις αρχές του 2017, ενώ πρόσθετη επιβάρυνση έρχεται με το τέλος 2% υπέρ του ΕΔΟΕΑΠ (θέμα για το οποίο η πλευρά του ΟTE αφήνει ανοικτό ακόμα και το ενδεχόμενο προσφυγής στη Δικαιοσύνη).
Στο τέλος του προηγούμενου έτους η Cosmote TV είχε 525.000 πελάτες, με τη διοίκηση του ΟTE να τονίζει πως θα συνεχίσει και φέτος τις επενδύσεις για την ανάπτυξή της. Για παράδειγμα, μέχρι το τέλος του Φεβρουαρίου θα διατίθεται συσκευή Wi-Fi για ευκολότερη, ασύρματη, σύνδεση του αποκωδικοποιητή με το Διαδίκτυο, ώστε να έχουν διαδραστικές υπηρεσίες όλοι οι συνδρομητές Cosmote TV.
Σε ό,τι αφορά το μέλλον της συνδρομητικής τηλεόρασης, σε σχέση με ανταγωνιστικές υπηρεσίες μέσω Διαδικτύου, όπως π.χ. το Netflix κ.λπ., ο πρόεδρος του ΟΤΕ ανέφερε ότι η συνδρομητική τηλεόραση έχει μέλλον στη σημερινή μορφή της μέσω δορυφόρου, κυρίως γιατί έτσι υπάρχει υψηλή ποιότητα μετάδοσης.
«Ελπίζω σταδιακά όσοι μπουν στον χώρο αυτόν να επενδύσουν χρήματα για ποιοτικό πρόγραμμα και όχι μόνο για reality. Το concept του Netflix θα το δώσουμε και εμείς στους πελάτες μας, αλλά έχει μειονεκτήματα. Ολα αυτά ανοίγουν και βοηθούν την αγορά, αφού υπάρχει συμπληρωματικότητα και αρκετό έδαφος για όλους», τόνισε ο Μιχάλης Τσαμάζ και πρόσθεσε: «Ο λόγος που μπήκαμε στη συνδρομητική τηλεόραση είναι για να αναπληρώσουμε ένα μέρος των χαμένων εσόδων από την απώλεια συνδρομητών στη σταθερή τηλεφωνία. Στην υπόλοιπη Ευρώπη οι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι συνδυάζουν πολλά προϊόντα και προσφέρουν ενιαία υπηρεσία, κάτι που εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε εδώ».