Ο Λεωνίδας Καβάκος συμπράττει με τον τσελίστα Γιο Γιο Μα και τον πιανίστα Εμανιέλ Αξ για μία νέα ερμηνεία πάνω στα Τρίο για πιάνο του Γιοχάνες Μπραμς. Η εξαιρετική ερμηνεία τους τον περασμένο Απρίλιο ηχογραφήθηκε από τη Sony. Και συμπληρώνεται με την αμερικανική τους περιοδεία, που περιλαμβάνει ανάμεσα στους σταθμούς τους και το Κάρνεγκι Χολ της Νέας Υόρκης. Το γεγονός επισημαίνει ο κριτικός κλασικής μουσικής των «New York Times» αναφέροντας ότι από τη στιγμή που οι σταρ της κλασικής μουσικής δημιουργούν σχήματα για μουσική δωματίου, συνήθως το έναυσμα δίνουν οι συγκεκριμένες συνθέσεις του Μπραμς.
Μετά τα ιστορικά τρίο των Αρθουρ Ρουμπινστάιν, Γιάσα Χάιφετς και Εμάνουελ Φέουερμαν, αλλά και των Μίρα Ες, Αϊζακ Στερν και Πάμπλο Καζάλς, το νέο σχήμα του έλληνα βιολονίστα με τον γαλλοαμερικανό τσελίστα και τον πολωνοαμερικανό πιανίστα προσφέρει εκπληκτικά αποτελέσματα. Καθώς οι προσωπικότητες και των τριών μουσικών συνδυάζονται όμορφα μεταξύ τους. Από όλες μάλιστα τις σελίδες με την παρτιτούρα του Μπραμς οι τρεις σταρ φαίνεται ότι έχουν αδυναμία σε ένα ιδιαίτερο μουσικό μοτίβο: Στο Τρίο για πιάνο αρ. 3 σε ντο ελάσσονα, τα πρώτα μέτρα από το αργό Andante grazioso είναι αυτό που αγαπούν. «Υπάρχει μια ασυμμετρία, αλλά όλοι στο τέλος της φράσης αισθάνονται ήρεμοι και πλήρεις» λέει ο Καβάκος. «Είναι σαν νανούρισμα. Αυτή η χειρονομία είναι σαν μικρό τρυφερό χάδι. Δεν είναι εύκολο, αλλά νομίζω ότι είναι εκπληκτικό ότι ένας συνθέτης τόσο περίπλοκος μπορεί ξαφνικά να κάνει κάτι τέτοιο. Τόσο απλό –όχι εντελώς συμμετρικό, αλλά με κάποιον τρόπο, σε αφήνει με ένα χαμόγελο. Και σε ένα κομμάτι σαν και αυτό το οποίο είναι τόσο δραματικό». Ε.Φ.